456 Reacties

4 maanden geleden

Vandaag: Bami Maandag: Pasta pollo Dinsdag: aardappel vlees groente Woensdag: Restjes Donderdag: Burritos Vrijdag: Pasta Garnalen

4 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Ik ben de laatste weken ook telkens zo inspiratieloos. Deze week wordt he ...
Haal je gewoon lekkerbek bij de visboer en warm je het dan op of maak je het zelf

4 maanden geleden

Reactie op Anney

Haal je gewoon lekkerbek bij de visboer en warm je het dan op of maak je he ...
Dat eerste meestal, en soms haal ik zelfs diepvries, tot grote ergernis van m'n opa en oma en m'n moeder hebben 45 jaar lang een viswinkel gehad. 😅 Maar met 2 kleine kindjes en 4 dagen werken vind ik voor veel dingen zelf maken gewoon niet de tijd. Hopelijk komt dat weer als ze wat groter zijn 😊

4 maanden geleden

Deze en volgende week een makkelijk menu met veel dubbel koken. Woensdag is elke keer wat ongezond, want dan is de koelkast leeg. Donderdag komen de boodschappen 😄 Gisteren: lasagne Vandaag: Wraps met avocado, vega kipstrips, mais, tomaat, sla en honing mosterdsaus - Morgen: restjes lasagne - Woensdag: Pizza - Donderdag + vrijdag: Groente in romige tomatensaus, 1x met rijst en 1 x met pasta - Zaterdag: Familiebbq - Zondag/maandag: Pasta met romige broccolisaus - Dinsdag: Butter chicken met naan en sperziebonen - Woensdag: Patat

4 maanden geleden

Onze vorige week: Ma- pasta met gehakt en groente, zelfgemaakte tomatensaus uit vriezer Di- risotto Wo- Kipfilet met stokbrood, pindasaus en een salade Do- geroosterde zoete aardappel uit de oven met een salade Vr- appel komkommer salade met een broodje hamburger Za - pizza maken Zo- Pannenkoeken met rauwkost

4 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Dat eerste meestal, en soms haal ik zelfs diepvries, tot grote ergernis van ...
Wahahaha niks van aantrekken, zoals ik het zie heb je altijd super gevarieerde weekmenu’s en stop je er altijd veel liefde in. Je bent amazing ❤️

4 maanden geleden

Iedereen heeft lasagne op hun menu dus ik laat me lekker influencen

4 maanden geleden

Beetje inspiratie loos deze week.

4 maanden geleden

Deze week: Ma di: courgette ovenschotel Wo do: bulgur salade met broccoli, granaatappel en tahini Vr: pizza Za zo: stamppot andijvie Volgende week: Ma di: sajoer boontjes of sate boontjes met rijst Wo do: bloemkool-peer curry met zelfgemaakte naan Vr: tomatensoep met brood of friet Za zo: dubbele "kip" tacos van Kookmutsjes

4 maanden geleden

Ma: nasi Di: zuurkool Wo: pasta + gegrilde groente salade met mozzarella Do: fritata met gerookte zalm Vrij: pannenkoeken voor de kinderen, stokbrood + champignonsoep voor ons Zat: okonomayaki Zon:?

3 maanden geleden

Ma: spaghetti met courgette-basilicumsaus Di: bloemkool, gekookte aardappelen, kipschnitzel Wo: loempiataart (met filodeeg) Do: krieltjes, wortels, vis en vissaus Vrij: chili con carne za: restjes Zon: linzensoep (poging 3 🤣)

3 maanden geleden

Do: wokgerecht - noodles, biefstukreepjes, chinese groente, knoflook/ui/peper, teriyaki saus Vr: https://www.lekkerensimpel.com/quesadilla-bolognese/ Za: aardappelen uit de oven, worteltjes en speklap Zo: verse pompoensoep met stokbrood en kruidenboter Ma: bij schoonouders Di: https://www.lekkerensimpel.com/kip-pesto-uit-de-oven/ met rijst en sperziebonen Wo: Patatjes :)

3 maanden geleden

Vrijdag: spinazierisotto met zalm Zaterdag: groentencurry Zondag: pulled chicken met dirty rice Maandag: restjes/vriezer Dinsdag: pompoensoep met naan Woensdag: pasta carbonara Donderdag: restjes/vriezer

3 maanden geleden

Reactie op WeStok

Vrijdag: spinazierisotto met zalm Zaterdag: groentencurry Zondag: pulled ch ...
Ik kom deze week bij jou eten!!

3 maanden geleden

Reactie op Eeneneen

Ik kom deze week bij jou eten!!
Gezellig!

3 maanden geleden

Ik moet even wat anders gaan uitproberen qua koken. Komende tijd moet ik waarschijnlijk op maandag, dinsdag en donderdag naar kantoor, en dan lukt koken eigenlijk niet. Dus nu in het weekend koken voor maandag en dinsdag en dan op woensdag voor donderdag erbij. 🫣 We gaan het zien. Za: dubbele kip tacos Zo: stamppot andijvie (doorgeschoven) Ma: leftover dubbele kip tacos Di: leftover stampot andijvie Wo: zuurkool fritatta Do: leftover zuurkool fritatta Vr: wss pannenkoeken o.i.d Za: butter lemon spruitjes Zo: pompoensoep Ma: leftover butterlemon spruitjes Di: leftover pompoensoep

3 maanden geleden

Deze week was/is als vocht: Ma- restjes Griekse kofta, gemaakt volgens dit recept: https://ohmyfoodness.nl/griekse-kofta-zonder-pakje/ Di- risotto met courgette en een salade en parmezaanse kaas Wo- wraps met krokante kip en honingmosterd saus Do-broccolisoep met toast Vr- pasta met gehakt en groenten en tomatensaus en parmezaanse kaas Za- eten bij mijn ouders (volgens mij een Indiaas gerecht met groenten en pindanotensaus) Zo- bbq als het weer goed blijft 😀

3 maanden geleden

Reactie op Prana

Ik moet even wat anders gaan uitproberen qua koken. Komende tijd moet ik wa ...
Ik word nieuwsgierig bij het lezen van butterlemon spruitjes, hoe maak je dat?

3 maanden geleden

Reactie op LottevdB1

Ik word nieuwsgierig bij het lezen van butterlemon spruitjes, hoe maak je d ...
Dit is het gerecht! Super lekker als je een spruitenlover bent🤗! https://juliasalbum.com/lemon-garlic-butter-chicken/

3 maanden geleden

Nieuw weekmenu weer samengesteld. Ma: spaghetti met tomatensaus en gehaktballen Di: avg met bloemkool en kipschnitzel Wo: kip jambalaya Do: stamppot spitskool Vrij: vis afhalen Za: restjes Zo: courgette soep.