454 Reacties

7 maanden geleden

Komende week (volgorde weet ik nog niet) - aubergine curry van cbes - pasta aglio e olio met bloemkool (dank Anney) - vegan fajitas (ook dank aan Anney) - loempiataart Ik had veel inspiratie hulp nodig deze week 🤣

7 maanden geleden

Reactie op Prana

Komende week (volgorde weet ik nog niet) - aubergine curry van cbes - past ...
Zo benieuwd wat je van de vegan fajitas gaat vinden. Heb ze er ook opgezet 🤭

7 maanden geleden

Weekmenu voor aankomende week met nog wat extra recepten. Door Prana meteen zin gekregen in bara 🤭 dus ook op weekmenu gezet.

7 maanden geleden

Reactie op Anney

Weekmenu voor aankomende week met nog wat extra recepten. Door Prana mete ...
Ok negeer mijn weekmenu maar, wij eten komende week bij jou. 😁 Zin in sopropo nu. En nasi met sate en plantain.

7 maanden geleden

Ik heb zo'n druk weekend gehad dat ik totaal ben vergeten een weekmenu te maken en boodschappen te bestellen bij Picnic 🥲. Moest dat net snel in de Albert Heijn verzinnen. Vond het vreselijk 😂. Bij deze: Maandag Manti, knoflookyoghurt, gavurdagi salade, misschien nog icli kofte Dinsdag Valess schnitzels, aardappelschijfjes, maiskolf en salade Woensdag Wraps Mexicaans; mais, paprika, bonen, tomaat, sla, kaas, salsa Donderdag NoBeef noodles; wokgroente en -saus Vrijdag Kipsalon, extra sperziebonen voor de kids

7 maanden geleden

Reactie op Prana

Ok negeer mijn weekmenu maar, wij eten komende week bij jou. 😁 Zin in sopr ...
Gezellig ❤️❤️❤️❤️

VRIEND

7 maanden geleden

🤗🤗

7 maanden geleden

.

7 maanden geleden

Reactie op Anney

Weekmenu voor aankomende week met nog wat extra recepten. Door Prana mete ...
Wat lekker allemaal!🤩 Ga deze week maar weer butter chicken maken🤤🙌🏾

7 maanden geleden

Recepten boekje gekocht om zelf recepten in te schrijven, zo word een week menu nog makkelijker

7 maanden geleden

Reactie op 💙m💗

Recepten boekje gekocht om zelf recepten in te schrijven, zo word een week ...
Oehhhh! Heb je een foto van de binnenkant? En waar heb je die gekocht?!

7 maanden geleden

Manlief gaat weer werken dus ik mag weer gaan koken.. En af en toe wat uit de vriezer trekken 🤪👩‍🍳 Wraps met o.a. kip en sla Macaroni Tagliatelle met spinazie en kip Patat Vissticks met groenten en aardappels Pompoenstamppot met gehaktballetjes Kip met rijst en groenten in mosterd saus

7 maanden geleden

Reactie op Prana

Oehhhh! Heb je een foto van de binnenkant? En waar heb je die gekocht?!
Ook een index, ingrediënten lijst (kan je bladzijde nummers achter de ingrediënten zetten waar je ze gebruikt), een spiekbriefje (met ounches enz omgerekend naar Nederlands) ik vind het echt een heeeeel fijn boek. https://www.bol.com/nl/nl/p/receptenboek-invulboek-receptenboek-zelf-invullen-luxe-kunstleren-uitvoering-met-gouden-titel-op-het-omslag/9300000174641224/?Referrer=ADVNLGOO002069-S--9300000174641224&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD5OnmOXf4Ul_yuDFc9GIzlRVpqIK&gclid=EAIaIQobChMI5YDyyuGNhgMV1pSDBx1RdgADEAQYBSABEgL48PD_BwE

7 maanden geleden

Reactie op MomAy

Super simpel! https://chickslovefood.com/recept/loempiataart-uit-het-skinn ...
Welke kruiden voeg je toe? Wil deze ook maken en denk zelf aan: Gember, ketoembar, Laos en koenjit. Misschien wat citroengras? Raad je aan de kip in stukjes te laten of schredden en dan nog op smaak brengen met sambal en wat ketjap (asin of manis)? Haha meteen een heel hoofdstuk aan vragen, sorry 🤭😂

VRIEND

7 maanden geleden

Reactie op Daphie95

Welke kruiden voeg je toe? Wil deze ook maken en denk zelf aan: Gember, ket ...
Ik gebruik zelf gember, komijn, 5 spices, uienpoeder en knoflookpoeder. En verder kikkoman en of chillisaus of buldak naar hoe pittig ik hem wil. Maar wat jij zou doen klink ook heel lekker ❤️ Ik doe de kip in kleine stukjes snijden en die bak ik gewoon mee in het hele mengsel. Dus die doe ik niet nog apart marineren.

7 maanden geleden

Reactie op MomAy

Ik gebruik zelf gember, komijn, 5 spices, uienpoeder en knoflookpoeder. En ...
Thankyouuu ❤! Knoflook en uienpoeder ga ik er ook nog aan toevoegen. 5 spices misschien ook, twijfel geval. Ga het denk ik morgen maken, ben benieuwd haha!

7 maanden geleden

Weekmenu! Maar jongens ben soms echt te lui om te koken. Wat maken jullie als je echt geen zin hebt om te koken? Door warmte en zwangerschap ben ik moe 🤣.

7 maanden geleden

Reactie op Anney

Weekmenu! Maar jongens ben soms echt te lui om te koken. Wat maken jullie ...
Lekker menu weer! Met warm weer of lui eten, maak ik vaak (koude) wraps. Favoriet bij ons en zoontje is op dit moment een wrap met geprakte avocado, tomaatjes, maïs en crispy sticks van Valess. Wij doen er voor onszelf nog honingmosterddressing overheen. Super snel klaar, je hoeft alleen de crispy sticks een paar minuutjes te bakken.

7 maanden geleden

Vanaf afgelopen donderdag hier op het menu: - Do: Couscoussalade - Vrij: Aardappelgratin met broccoli en vegaschnitzel - Za: Wraps met avocado, mais, tomaat, crispy sticks en honing mosterd dressing - Zo: Bbq met de buren: Bavette met chimichurri, sparerib en kipsaté. En als bijgerechtjes home made aardappelsalade, groentes en stokbroodjes met smeersels. Ma: Spaanse kip met rijst Di: Pasta met tomaat en chorizo.

7 maanden geleden

Doen jullie soms ook aan mealpreppen?