456 Reacties

7 maanden geleden

Zondag: kliekje boerenkool Maandag: romige spinazie pasta (https://kookmutsjes.com/recept/romige-spinazie-pasta-met-gehakt/ zonder het gehakt) Dinsdag: zalm met pesto in kokosmelk (uit het kookboek van kookmutsjes) Woensdag: aardappeltjes, spinazie en een kipburger Donderdag: fish & chips ovenschotel (uit het kookboek van Brenda kookt)

7 maanden geleden

Wat staat er op jullie menu? Zo inspiratieloos. Kom niet ver dan dan verse tomaten soep met tosti 🤭🤣

7 maanden geleden

Nou toch maar even gemaakt. Heeeeul simpel. It ain’t much, but it’s honest work. Pasta pesto spinazie Tomaten soep en gegrilde kaas tosti’s Butter chicken met naan 2x ? Of roti Kerri kip Broodje Italiaanse meatballs Falafel naan Witte nasi, bakbanaan

7 maanden geleden

Hier een vleeseter en vegetariër, dus soms twee verschillende gerechten ;) - lasagne vega en met gehakt - Ovenschotel Gyros/falafel met krieltjes, tomaat en sla - Zoete rode linzencurry met bloemkool, wortel en naan - Gebakken aardappels met broccoli - Pasta zalm en pasta cherrytomaat/basilicum - En nog een dagje bbq 😉

7 maanden geleden

Deze week: Vr - Shoarma Babi Ketjap en atjar Za - Frietjes halen 🍟 Zo - Restje Chinees met Babi Ketjap Ma - Gnocchi met spinaziepesto 🌱 https://chickslovefood.com/recept/gnocchi-met-spinaziepesto-uit-de-oven-5-or-less/ Di - Gevulde portobello 🌱 https://www.hellofresh.nl/recipes/gevulde-portobello-met-geitenkaas-en-walnoten-620e5a834e809014290a2c62 Wo - Haagsche straatwok https://www.haagschekeuken.nl/thaise-straat-wok Bedankt voor de inspiratie 😉

7 maanden geleden

Morgenochtend komen de boodschappen. Komende week eten we in willekeurige volgord: Parelcouscous met komkommer, tomaat, paprika, bosui, rucola en witte kaas - Groente korma curry - Couscoussalade met halloumi en watermeloensalsa - Tomaat-paprikasoep met foccacia - Curry madras - Wraps met vega kipschnitzel, avocado, mais tomaat en honing mosterddressing - Kabeljauw gebakken, aardappeltjes en boontjes

7 maanden geleden

Donderdag: Rode curry met snijbonen, rijst en kip Vrijdag: Broodje vega kipfiletburger met salade caprese Zaterdag: Pizza Zondag: Soep met gevuld turks brood Maandag: Penne+ spinazie, boursin/tomatensaus en vega balletjes Dinsdag: Soep met brood

6 maanden geleden

Vandaag: Chorizo schotel Donderdag: AVG Vrijdag: kotu rotti Zaterdag: uit eten Zondag: wrap/kip pesto ovenschotel Maandag: macaroni en cheese Dinsdag: gehakt taco bowl Woensdag: BBQ cheesy chicken met gebakken aardappelen. Donderdag: vissticks met aardappelen en groente Vrijdag: plaatstaal Zaterdag: rijst papier groente pannenkoeken. Zondag: griekse wraps.

6 maanden geleden

Morgen komen de boodschappen weer: Vrij: Andijvie stamppot met vega spekjes Za: Eten op een foodtruckfestivalletje in de buurt Zo: Fajitas met oesterzwammen Ma: Kokosdahl met aubergine uit de vriezer, met naan Di/Wo/Do: HelloFresh (groene curry met geroosterde bloemkool, spaghetti met rode saus, aardappelroerbak met kaas, boontjes, champignons en spiegelei).

6 maanden geleden

Ma: kabeljauw met asperges + witlof & eiermengsel en gele rijst Di: niks🥳 Wo (vandaag): creamy polenta met lemon garlic honey dijon mosterd zalm en ovengeroosterde parmezaanse broccoli Don: porkbelly tacos met asian slaw Vrij: kerrie kip met aardappelen, pompoen en spitskool (met rijst of roti) Za: puree met wortelen en worsten (+no bake citroen taart voor papa en hubby vadersdag) Zo: jamaican beef patties

6 maanden geleden

Woensdag: worst met broccoli en bloemkoolpuree Donderdag: geroosterde butternutpompoen met spek en couscous Vrijdag: pasta Zaterdag: uit eten Zondag: frietjes Maandag: vis met ratatouille Dinsdag: kip pilav

6 maanden geleden

Reactie op MelRoy

Ma: kabeljauw met asperges + witlof & eiermengsel en gele rijst Di: ni ...
Zooo ik kom vandaag bij jou eten 😍

6 maanden geleden

Reactie op SuuzAnn

Zooo ik kom vandaag bij jou eten 😍
Gezellig altijd welkom🤗

6 maanden geleden

Maandag: rode curry met tofu https://www.leukerecepten.nl/recepten/rode-curry-met-kip/ Dinsdag: courgettesoep en volkoren stokbroodje met gebakken zalm, ui, japanse mayo en sesamzaadjes Woensdag: volkoren pizza met gemarineerde tempeh, broccoli, champignons, ui, paprika, tomaatjes en heel veel kaas 🧀 Donderdag: gebakken aardappeltjes, rode kool en bloemkoolburger Vrijdag: uiteten met vrienden Zaterdag: bij schoonouders eten Zondag: EK kijken met vrienden dus waarschijnlijk iets bestellen 🙃

6 maanden geleden

Heeft iemand misschien suggesties? Ik wil 4 kant en klare boodschappenlijstjes klaarzetten in de appie app met weekmenus voor in de kraamtijd en daarnaast nog 2 weken aan eten in de vriezer. Maar geen inspiratie 😢 Iemand tips?!

VRIEND

6 maanden geleden

🤗

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op Anney

Heeft iemand misschien suggesties? Ik wil 4 kant en klare boodschappenlijst ...
Ik vond vooral; Currys Pastasauzen Stoofvlees Soep Makkelijk om in de vriezer te hebben 🤗

6 maanden geleden

Reactie op MomAy

Ik vond vooral; Currys Pastasauzen Stoofvlees Soep Makkelijk om in de vr ...
Goed idee!! Is curry goed in te vriezen dan? Ik doe meestal een kikkererwten curry maar nog nooit ingevroren moet ik zeggen.

6 maanden geleden

Makkelijk weekje

VRIEND

6 maanden geleden

Reactie op Anney

Goed idee!! Is curry goed in te vriezen dan? Ik doe meestal een kikkererwte ...
Ja hoor! Ik vries al mijn curry’s in. Butterchicken, vega curry’s ook met kikkererwten inderdaad. Doe alleen altijd saus en zetmeel niet. Dus rijst houdt ik apart.