25 Reacties

5 maanden geleden

Dat is persoonlijk. Ik zou wel een grotere doen

5 maanden geleden

Niets hoort, als dit voor jullie werkt dan is het goed. Zelf heb ik die maat ook. Een maat groter lijkt me mooier staan, maar of dat dan weer het geld waard is.

5 maanden geleden

Ik heb een 220x240 maar rol me graag in de deken en vind het mooi als die over het bed valt

5 maanden geleden

Wij hebben 220x220 geloof ik, maar volgens mijn partner is dat nog te weinig. In de zomer slapen we elk onder ons eigen eenpersoonsdekbedje.

5 maanden geleden

220x240, maar dat lag ook al op ons 140 bed. Je kan nooit genoeg dekbed hebben:)

5 maanden geleden

Twee eenpersoons van 140x200. Onder 1 deken met z'n tweeën vind ik helemaal niks😆

5 maanden geleden

Reactie op Lampies

220x240, maar dat lag ook al op ons 140 bed. Je kan nooit genoeg dekbed heb ...
Dit idd

5 maanden geleden

Wij zijn sinds een paar jaar van 200x200 naar 220x240 overgestapt. Wat een heerlijke verandering! Nooit meer ruzie omdat de een te veel deken heeft en de ander te weinig.

5 maanden geleden

240x200

5 maanden geleden

Reactie op Prax

Twee eenpersoons van 140x200. Onder 1 deken met z'n tweeën vind ik helemaal ...
Haha dit! Maakt niet uit welk formaat bed. Als je er met zn tweeën in slaapt, gewoon twee eenpersoons dekbedden

5 maanden geleden

Wij hebben volgens mij ook 240x220. Een van de beste aankopen die we gedaan hebben. We begonnen ook met 200x200, maar daar had ik standaard een stuk 'open' liggen, waardoor ik het snel koud had. Nu nooit meer last van

5 maanden geleden

Reactie op Prax

Twee eenpersoons van 140x200. Onder 1 deken met z'n tweeën vind ik helemaal ...
Haha dan hebben we de hele nacht ruzie. Dus hier gewoon 1 grote deken haha

5 maanden geleden

Wij hebben sinds een anderhalf jaar een 180x200 bed (kwamen van 140x200), en dat was een van de beste keuzes ooit 😆 met daarop 220x240 dekbed. In de winter kruip ik erg naar het midden en dan nog heeft manlief genoeg ruimte en deken 😄

5 maanden geleden

2x 140 nooit meer 1 deken. Buiten is het bloedheet. Ik lig nu onder een dun laken. Mijn partner slaapt nog onder het herftsdeel. Echt die vent is niet goed.....

5 maanden geleden

240*220 geloof ik!

5 maanden geleden

2x 140 nooit meer 1 deken. Buiten is het bloedheet. Ik lig nu onder een du ...
😂😂😂

5 maanden geleden

200x200

5 maanden geleden

2x 140 haha

5 maanden geleden

2x 140 nooit meer 1 deken. Buiten is het bloedheet. Ik lig nu onder een du ...
Haha hier ook! Om deze reden plus dat we allebei van elkaar vonden dat we ons in de slaap helemaal in het dekbed wikkelde ('de kurkentrekker') en het altijd ruzie/trekken was toen we nog onder 1 groot dekbed sliepen 🤭

5 maanden geleden

Wij hebben gewoon 200*200 op ons 160 bed