Een hele suffe vraag maar ik weet oprecht niet wat ik qua dekbed maat moet. Wij hebben een 160x200 bed sinds kort (hadden altijd een 140x200) daar op hadden we een dekbed van 200x200. Die hebben we nu ook nog op dit nieuwe bed. Maar welke maat hebben jullie? Hoort er een grotere maat op?
Niets hoort, als dit voor jullie werkt dan is het goed. Zelf heb ik die maat ook. Een maat groter lijkt me mooier staan, maar of dat dan weer het geld waard is.
Wij zijn sinds een paar jaar van 200x200 naar 220x240 overgestapt. Wat een heerlijke verandering! Nooit meer ruzie omdat de een te veel deken heeft en de ander te weinig.
Wij hebben volgens mij ook 240x220. Een van de beste aankopen die we gedaan hebben.
We begonnen ook met 200x200, maar daar had ik standaard een stuk 'open' liggen, waardoor ik het snel koud had. Nu nooit meer last van
Wij hebben sinds een anderhalf jaar een 180x200 bed (kwamen van 140x200), en dat was een van de beste keuzes ooit 😆 met daarop 220x240 dekbed. In de winter kruip ik erg naar het midden en dan nog heeft manlief genoeg ruimte en deken 😄
2x 140 nooit meer 1 deken.
Buiten is het bloedheet. Ik lig nu onder een dun laken. Mijn partner slaapt nog onder het herftsdeel. Echt die vent is niet goed.....
2x 140 nooit meer 1 deken.
Buiten is het bloedheet. Ik lig nu onder een du ...
Haha hier ook! Om deze reden plus dat we allebei van elkaar vonden dat we ons in de slaap helemaal in het dekbed wikkelde ('de kurkentrekker') en het altijd ruzie/trekken was toen we nog onder 1 groot dekbed sliepen 🤭