27 Reacties

2 jaar geleden
Ik slik ze ook al heel lang, nu bijna 7 maanden na bevalling nog. Merk echt verschil met als ik ze een paar dagen niet neem, hen minder energie en meer een warhoofd.

2 jaar geleden
Reactie op Nadiaaa3
Ik slik zelf de Davitamon. Benieuwd waarom het troep is😳
Het bevalt veel moeilijk opneembare vormen van vitaminen. Deze stoffen zijn goedkoper en worden dus in veel merken toegepast, ook in veel huismerken zie je dit terug. Ze komen dus wel in je bloedbaan, maar worden nauwelijks opgenomen door je cellen. Erg jammer van je geld dus. Veel huismerken bevatten daarnaast vulstoffen die ongezond zijn, zoals diverse soorten suikers. Of Davitamon dat ook heeft weet ik niet.

2 jaar geleden
Ik heb ook Vitakruid mama dag en nacht :) daarnaast van Vitakruid nog de visolie, magnesium citraat, B12 en calcium tabletten. sindskort ook de Silsolutions ivm bekkenpijn . Ik zou zeker niet op de site zelf bestellen maar even Googlen waar het het goedkoopste is, scheelt veel geld!

VRIEND
2 jaar geleden
Ik neem al jaren alles van Orthica. Tijdens de zwangerschap en borstvoeding Orthica multi Prena fem.
Orthica staat al jaren bekend om de goede kwaliteit. Net zoals Solgar bijvoorbeeld. Vitakruid is marketing te uniekheid erg goed bezig geweest en veel dames gebruiken dat nu, weet er verder niet zoveel vanwaar kwaliteit.
Maar het zal zeker beter zijn dan Davitamon😅.
In Orthica zit ook standaard visolie. Was voor mij een vereiste.
Zou het nu ook wel op plantaardige basis willen slikken (blijkt nog beter) maar is er nog niet bij elk merk.

2 jaar geleden
Ik heb ook vitakruid geslikt tijdens de zwangerschap en nu tijdens de borstvoedingsperiode ook. Deze vitamine is wel erg hoog gedoseerd dus ik slikte hem vaak om de dag en nu gewoon af en toe als aanvulling.
Hij bevalt verder prima en is goede kwaliteit 😊 het zijn wel flinke pillen dus daar moet je wel mee om kunnen gaan.

2 jaar geleden
Reactie op DeniseD
Ik neem al jaren alles van Orthica. Tijdens de zwangerschap en borstvoeding ...
Hi, ja hoor ook goede verhalen over, maar er zit 800mg foliumzuur in. Is dat niet veel te veel?