59 Reacties

茅茅n jaar geleden

Reactie op Marleyl

Wij hebben een mini seizoen op de camping en gaan een midweek naar de eftel ...
Dat is wel super leuk ja !

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maike O

Weer.... Niet op vakantie.. 馃様 Ik zal het tentje maar weer opzetten in de ...
Aah balen. Hopen dat het weer meezit

茅茅n jaar geleden

Reactie op Sabrinavd

14 dagen naar een camping in de Ard猫che in Frankrijk
Welke camping? En hoe doen jullie het met rijden ? Heb je een eigen caravan of stacaravan?

茅茅n jaar geleden

Reactie op Bougainville

we gaan ons klushuis in Frankrijk gaan begin juni 2,5 week en dan nog 5 we ...
Is dat een 2e huisje van jullie of zo?

茅茅n jaar geleden

Wij doen een eenzijdige huizenruil met mijn ouders. (Zij op vakantie, wij i ...
Leuk idee idd !

茅茅n jaar geleden

Reactie op Soeresh32

Wij gaan nergens heen eind juli verwachten we onze kind馃槑馃槑
Dat wordt een vakantie om nooit te vergeten iniedergeval 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op MF2020

Camping de Zandstuve!
Leuke camping en leuke omgeving ! We hebben jaren op de camping er naast gestaan (nu Belten, toen jungle avonturen camping)

茅茅n jaar geleden

Ik ga een weekje naar camping Hemels, gewoon in Nederland. Vind het al spannend genoeg in mijn eentje met 2 kindjes 馃槉 Ben hier vorig jaar ook geweest en was erg leuk en gezellig! En een pretpark voor de deur was voor mijn zoontje wel echt geweldig natuurlijk. https://campinghemels.nl/

茅茅n jaar geleden

Welke camping? En hoe doen jullie het met rijden ? Heb je een eigen caravan ...
Camping Les coudoulets https://www.coudoulets.com/ We hebben daar een stacaravan. Wij gaan de zaterdag 5 uurtjes rijden en nemen dan een hotel en de volgende dag rijden we de volgende 6 uur. Je mag pas vanaf 1600 het huisje in die hebben we daarvoor alle tijd. Onderweg stoppen we na 2 a 3 uurtjes en laten we de kids even lekker spelen. De oudste (5) kijkt vooral tablet. En de jongste (1) geven we wat speelgoed en zal vooral in de auto slapen. We wilde de reis in 1x doen door in de nacht te gaan rijden, maar voor onze eigen rust toch besloten een hotel te nemen. Voor het hotel neem ik 1 tasje met slaapkleding en douche spullen, de rest laten we in de auto en dakkoffer

茅茅n jaar geleden

Ja het is echt bizar..... wij proberen het altijd zo te plannen om of zo vroeg of zo laat mogelijk te gaan, ivm de kosten. Maar het is allemaal erg duur dat t niks uit maakt

茅茅n jaar geleden

Is dat een 2e huisje van jullie of zo?
ja soort ruine hoor, dak moet vervangen etc paar jaar geleden voor een habbekrats gekocht, toen corona, nu bebe haha dus nog weinig gebeurd caravan in de tuin, de tuin is wel heel fijn dus beetje kamperen op ons franse erf haha

茅茅n jaar geleden

Ik ga een weekje naar camping Hemels, gewoon in Nederland. Vind het al span ...
En wat een knappe dochter heb je 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Maytwenty

2 weken naar Normandi毛 in augustus 馃尀 5 weken voor m鈥檔 uitgerekende datum
Ooh heerlijk nog even voor de kleine er is

茅茅n jaar geleden

Reactie op Alleenmaarliefde2022

Ik reis af naar Utrecht, naar de operatiekamer. Om mijn kleine meisje te ha ...
Dat wordt een prachtige vakantie 馃槏

茅茅n jaar geleden

Mid juni naar Mallorca met onze dreumes!

茅茅n jaar geleden

Ik ga een weekje naar camping Hemels, gewoon in Nederland. Vind het al span ...
Die ken ik niet, ik ga eens kijken. Ik snap als je alleen met 2 kleintjes bent, dat dit al avontuurlijk genoeg is ! Knap hoor

茅茅n jaar geleden

En wat een knappe dochter heb je 馃槏
Ah dank je 馃槉

茅茅n jaar geleden

2,5 week Portugal en nog een weekje Frankrijk!

茅茅n jaar geleden

Wij gingen vroeger altijd naar Marveld recreatie. Echt een toppark voor gezinnen! Nu nog steeds trouwens. Wij gaan deze zomer nergens naar toe want in oktober ben ik uitgerekend en hebben we een huis gekocht. Maar volgend jaar gaan we daar zeker naar toe! 馃槉

茅茅n jaar geleden

Leuke camping en leuke omgeving ! We hebben jaren op de camping er naast ge ...
Leuke camping! Daar hebben wij ook jaren gestaan. Wij gaan dit jaar een midweek naar Vinkel (vakantiepark dierenbos, zit ook een camping bij) en daar aansluitend een weekje naar Landal in Limburg. De prijzen zijn inderdaad belachelijk.. dus wij hebben ook veel rondgekeken