59 Reacties

2 jaar geleden

Wij gaan twee weken naar de Ardennen

één jaar geleden

10 dagen naar een capfun camping in noord frankrijk, daarna nog 2 dagen disney erachteraan geplakt door mijn vriend. Wordt de eerst vakantie sinds 10 jaar! Heel veel zin in !

één jaar geleden

Reactie op Bobbi1

10 dagen naar een capfun camping in noord frankrijk, daarna nog 2 dagen dis ...
Mag ik vragen welke camping. Wij hebben ook besloten om naar Frankrijk te gaan. We willen niet te lang rijden.

één jaar geleden

Wij gaan eind augustus 14 dagen naar een naturistencamping in Zuid-Frankrijk!

één jaar geleden

Reactie op Autoline

Wij gaan eind augustus 14 dagen naar een naturistencamping in Zuid-Frankrij ...
Overigens wel in een cabin.

één jaar geleden

Wij gaan 2 weken naar le grand dague 9 uurtje rijden dus dat is prima te doen.

één jaar geleden

Reactie op Maike O

Weer.... Niet op vakantie.. 😔 Ik zal het tentje maar weer opzetten in de ...
Ik heb als kind nooit vakanties meegemaakt en alleen maar die tentjes in de achtertuin en vond dat GEWELDIG. Niks tekort gekomen :)

één jaar geleden

Reactie op Elonie87

Wij gaan 2 weken naar le grand dague 9 uurtje rijden dus dat is prima te do ...
Waar woon jij dat je dat in 9 uurtjes doet ? Voor ons is het bijna 1100 km.

één jaar geleden

Waar woon jij dat je dat in 9 uurtjes doet ? Voor ons is het bijna 1100 km. ...
Wij wonen in Midden Nederland maar vertrekken vanuit Zuid-Limburg daar gaan de kinderen eerst logeren want daar woont mijn schoon familie. Maar idd daar had ik even rekening mee moeten houden haha. Ik zit de hele tijd met die 9 uur in mijn hoofd.

één jaar geleden

Wij komen net terug van 10 dagen familie bezoek in Canada maar gaan deze zomer een weekje naar een camping in Luxemburg. Kijk er echt naar uit!! We hebben zo'n grote Safaritent gehuurd 😊

één jaar geleden

Reactie op Elonie87

Wij wonen in Midden Nederland maar vertrekken vanuit Zuid-Limburg daar gaan ...
Haha ja kijk dat scheelt ff ruim 200 km.

één jaar geleden

Wij gaan met onze dreumes 10 dagen naar Luxemburg in juni en nog 8 dagen naar Griekenland in september☀️

één jaar geleden

Wij gaan met onze zoon van 7 en dochter (dan 8 maanden) naar een camping in Spanje in een stavaravan. Na lang en goed zoeken een camping gevonden die nog enigzins betaalbaar was 😅

één jaar geleden

Wij gaan (babymoon) in augustus 14 dagen naar Cran Canaria half pension.

één jaar geleden

Wij gaan 2,5 week naar de vendee in Frankrijk. 2 campings. Met ons meisje die dan 1 jaar en 3 maanden oud zal zijn💗

één jaar geleden

2 weken naar een chalet in Zwitserland 😄

één jaar geleden

1 week naar een vakantiepark in het noorden van België. Waarschijnlijk onze laatste vakantie alleen maar ons 2 voor een paar jaren dus we moeten van elkaar genieten 😁

één jaar geleden

2 weken Spanje en 2 weken Turkije staan er op de planning. We hadden al heel vroeg geboekt en daardoor was het betaalbaarder. Beiden reizen zijn nu een stuk duurder als je ze nu zou boeken! Zin in 🥰🥰

één jaar geleden

Mag ik vragen welke camping. Wij hebben ook besloten om naar Frankrijk te g ...
Sorry voor de mega late reactie! Capfun dune fleurie gaan wij heen. 5 uurtjes rijden!