108 Reacties

één maand geleden

Die fbto klinkt het meest aantrekkelijk qua prijs maar iemand ervaring met dat?

één maand geleden

Wat super dit 🥰 ik ben 7 januari uitgerekend dus het wordt spannend waar ik dan gebruik van ga/kan maken 🫣

één maand geleden

Reactie op Rooosie

Die fbto klinkt het meest aantrekkelijk qua prijs maar iemand ervaring met ...
Daar kan je nu nog niks van zeggen. Nog niet alles is bekend. De basis prijs kan wel lager zijn maar je weet nog niks van de aanvullende verzekeringen

één maand geleden

Reactie op Jsp94

Daar kan je nu nog niks van zeggen. Nog niet alles is bekend. De basis prij ...
Ik neem sowieso geen aanvullende verzekeringen.

één maand geleden

Reactie op laupp

Wat super dit 🥰 ik ben 7 januari uitgerekend dus het wordt spannend waar i ...
Je kunt in januari je aanvullende pakket nog wijzigen!

één maand geleden

Reactie op Rooosie

Ik neem sowieso geen aanvullende verzekeringen.
Dan zou ik zelf even gaan zoeken, want een aantal waren ook rond die prijs als je het aanvullende pakket niet meerekent

één maand geleden

Thanks!

één maand geleden

Is er iemand hier die nu al bij Zilveren Kruis verzekerd is en de TENS vergoed krijgt? Er staat dat deze vergoeding is voor vrouwen die tijdens bevalling begeleid worden door vk/huisarts, maar stel je bent medisch en valt dus onder gynaecoloog, zou je dan ook recht hebben op deze vergoeding?

één maand geleden

Reactie op Fier

Is er iemand hier die nu al bij Zilveren Kruis verzekerd is en de TENS verg ...
Yes! Je kunt hem gewoon aanvragen via de website. Ik had de Elle tens 2, waardoor ik wel een eigen bijdrage moest betalen. Je kunt hem zo via de site van de partner bestellen zonder echt een controle vanuit ZK

één maand geleden

De basisverzekering is overal hetzelfde toch?

één maand geleden

Reactie op itsme88

Hetgeen ze vergoeden wel, maar de prijs ervan niet

één maand geleden

Zilveren Kruis lijkt me wel wat.

één maand geleden

Reactie op itsme88

De inhoud wel, maar de premie niet. En er kunnen ook verschillende voorwaarden voor bijvoorbeeld waar je terecht kan gelden.

één maand geleden

Reactie op nijn5

De inhoud wel, maar de premie niet. En er kunnen ook verschillende voorwaar ...
Voor planbare zorg is het belangrijk dat je naar een gecontracteerde zorgverlener gaat, bevallen mag ook in een ziekenhuis zonder contract tegen volledige vergoeding

één maand geleden

Nog een tip, kijk ook zeker of ze een contract hebben met het ziekenhuis in je buurt 😉

één maand geleden

Reactie op Zonnetje_

Nog een tip, kijk ook zeker of ze een contract hebben met het ziekenhuis in ...
Vorig jaar duurde dat heel lang. Alle ziekenhuizen in de buurt stonden allemaal op nog in onderhandeling

één maand geleden

Reactie op M_1986

Vorig jaar duurde dat heel lang. Alle ziekenhuizen in de buurt stonden alle ...
Dat is waar ja, maar hopelijk zijn ze goed aangepakt dat dat dit jaar niet weer gebeurd, want het is van de zotte. Sorry heb niet meer zo een hoge pet op van de zorgverzekeraars, mede door de branche waar in in werk 🙈 Toevallig zat ik even bij mijn zorgverzekeraar Vinkvink te kijken en daar staat bijvoorbeeld al wel dat ze alle ziekenhuizen vergoeden.

één maand geleden

Reactie op Zonnetje_

Nog een tip, kijk ook zeker of ze een contract hebben met het ziekenhuis in ...
Voor spoedeisende zorg en bevallen is dat niet nodig, in principe alleen voor planbare zorg

één maand geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294

Voor spoedeisende zorg en bevallen is dat niet nodig, in principe alleen vo ...
Nou een paar jaar geleden mocht ik met mijn gebroken pols zelf kiezen naar welke spoed ik ging. Mijn zwager daarintegen met een gebroken duim, mocht dat niet. We wonen allebei in dezelfde plaats met zelfde huisarts, lag echt aan de zorgverzekeraar die geen contract had. Ik kijk altijd naar vrije ziekenhuiskeuze

één maand geleden

Reactie op Zonnetje_

Dat is waar ja, maar hopelijk zijn ze goed aangepakt dat dat dit jaar niet ...
Bij alle die ik tot nu toe bekeken heb staat nergens de omliggende ziekenhuizen. Dus vorig jaar maar gewoon afgesloten op goed geluk