212 Reacties

10 dagen geleden

Reactie op VerbeeldingsrijkeDroom553294

Wat zijn je wensen?
Eigenlijk niet zo veel haha, tandarts vind ik belangrijk dus wil ik wel minimaal €500 budget. Verder het eigen risico op €385 want ik slik dure medicatie die daar deels vanaf gaan. Ik heb een kleintje van 2 maanden nu dus weet niet zo goed waar ik goed aan doe.. Ik heb nu gewoon zorg zekur plus met aanvullend extra zekur zorg, dat zou mij €212,45 pm gaan kosten😩

10 dagen geleden

Reactie op Maiss

Eigenlijk niet zo veel haha, tandarts vind ik belangrijk dus wil ik wel min ...
Waarom 500? Dat is niet nodig als je een stabiele mond hebt en alleen 2x per jaar controle en gebitsreiniging doet. Tenzij je veel moet laten behandelen of snel gaatjes hebt bijv zou ik je tandartsverzekering omlaag zetten.

10 dagen geleden

Ik ben overgestapt van CZ naar CZ direct en ga voor een basisverzekering met 6 fysio behandelingen geloof ik 158 euro betalen. Geen tandartsverzekering want net fotos laten maken/nooit gaatjes dus de controle en gebitsreiniging betaal ik zelf

10 dagen geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Waarom 500? Dat is niet nodig als je een stabiele mond hebt en alleen 2x pe ...
Ik heb inderdaad helaas snel gaatjes vandaar tandarts🫠

Reactie op Maiss

Eigenlijk niet zo veel haha, tandarts vind ik belangrijk dus wil ik wel min ...
Dan maakt al het extra inderdaad niet uit. Goed dat je zo naar je tandarts verzekering hebt gekeken. Heb je ook gekeken wat zelf betalen bijvoorbeeld kost en krijg je 75 of 100% vergoed?

10 dagen geleden

Dan maakt al het extra inderdaad niet uit. Goed dat je zo naar je tandarts ...
Ik krijg nu 75% vergoed, er moet aankomend jaar best wat gebeuren wat uitgesteld was door m’n zwangerschap en zkh opname. Het helemaal zelf bekostigen ben ik volgens mij iets duurder uit. Het aanvullende kost €39,25 pm. Er zit wel een reis en annuleringsverzekering bij die ik ooit ‘gratis’ kreeg bij aansluiting. Ik vind het zo lastig omdat ik er ook niet echt verstand van heb maar volgens mij ben ik nu een dief van mijn eigen portemonnee.

Reactie op Maiss

Ik krijg nu 75% vergoed, er moet aankomend jaar best wat gebeuren wat uitge ...
Blijft lastig waar je goed aan doet. Betaal je los 39.25 voor de tandarts verzekering of is dat incl bijvoorbeeld fysio enzo? Want nu betaal je bijna €480 aan premie, dan is €500 vergoeding niet veel. Je moet dan zoals ik 't bereken €628 aan kosten maken, wil je je pakket er uit hebben

10 dagen geleden

Blijft lastig waar je goed aan doet. Betaal je los 39.25 voor de tandarts v ...
Het is een complete bundel niet alleen tandarts.. het is echt lastig

Reactie op Maiss

Het is een complete bundel niet alleen tandarts.. het is echt lastig
Dan is 't denk ik niet verkeerd maar blijft toch moeilijk he! Zeker als je niet zwanger bent. 't is toch wat