Zuid Limburg.

Kristel22
4 maanden geleden
Volgen
Hoi allemaal, Mijn naam is Kristel, ik ben 8 december bevallen van mijn eerste zoontje. Ik vroeg me af of er hier nog meer vrouwen zijn die in het Zuiden wonen en eventueel behoefte hebben aan een leuke vriendschap of contact zoeken? Hoor graag van jullie😊 Groetjes, Kristel.
Reageer
Typ hier je reactie
11 reacties
SMRMD
4 maanden geleden
Yess. Ik ben in augustus bevallen en heb ook behoefte aan een leuke vriendschap. Wat is je insta. Dan voeg ik je toe
Kristel22
4 maanden geleden
Reactie op SMRMD
Yess. Ik ben in augustus bevallen en heb ook behoefte aan een leuke vriendschap. Wat is je insta. Dan voeg ik je toe
Wat leuk! Sorry maar ik heb helaas geen Instagram🙈
SunShine88
4 maanden geleden
Hi Kristel, Op dit moment ben ik 21w+3d zwanger van m'n 1e kindje. Ik heb ook behoefte aan een leuke vriendschap. Waar in het Zuiden woon je precies?
SMRMD
4 maanden geleden
Reactie op Kristel22
Wat leuk! Sorry maar ik heb helaas geen Instagram🙈
Ik heb voor 24Baby een insta aangemaakt om contact te leggen. Heb liever geen social media verder.
SMRMD
4 maanden geleden
Reactie op SunShine88
Hi Kristel, Op dit moment ben ik 21w+3d zwanger van m'n 1e kindje. Ik heb ook behoefte aan een leuke vriendschap. Waar in het Zuiden woon je precies?
Mijn insta is newmamma21 Ik woon in Heerlen. Waar in het zuiden woon jij? Mijn zoontje is nu 5 maanden.
SunShine88
4 maanden geleden
Reactie op SMRMD
Mijn insta is newmamma21 Ik woon in Heerlen. Waar in het zuiden woon jij? Mijn zoontje is nu 5 maanden.
Ik heb je toegevoegd. Toevallig, ik woon ook in Heerlen.
Kristel22
4 maanden geleden
Reactie op SunShine88
Heee, Super leuk! Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed met je zwangerschap! Ik woon in Nuth :) jij?
SunShine88
4 maanden geleden
Reactie op Kristel22
Heee, Super leuk! Gefeliciteerd en hopelijk gaat alles goed met je zwangerschap! Ik woon in Nuth :) jij?
Dankjewel. Jij ook nog gefeliciteerd😊. Ik woon in Heerlen.