24 Baby logo
Zwanger worden
Zwanger worden
Vruchtbare dagen berekenen
Tips om zwanger te worden
Kinderwens & voorbereiding
Zorgverzekering kinderwens
Sluiten
Zwanger
Zwanger
Zwangerschapskalender
Uitgerekende datum berekenen
Geboorte
Baby uitzetlijst
De eerste symptomen
Zorgverzekering zwanger
Sluiten
Baby
Baby
Babykalender
Babymaten
Wanneer doorslapen?
Borstvoeding
Zorgverzekering baby
Sluiten
Babynamen
Babynamen
Meisjesnamen
Jongensnamen
Sluiten
Forum
Forum
Inloggen
Groepen
Geboorteclubs
Sluiten
Snel naar
Zwangerschapskalender
Babykalender
Babynamen
Forum
Inloggen/Registreren
Inloggen
Forum Peuter

25 maanden nog niet doorslapen

plukdelente

2 maanden geleden

Hoi mama’s, Mijn dochter van 25 maanden slaapt nog steeds niet door. In haar leventje heeft ze dit een paar keer gedaan, maar nooit structureel. Het eerste jaar was heel pittig met heel veel ontwakingen. Tegenwoordig is het 1 a 2 keer, maar vannacht meerdere keren. Ik vermoed dat dit haar hoektanden boven zijn, daarna moet ze nog 4 kiezen 😅 Hoe het hier gaat is dat ze begint in eigen bedje (ledikant) wakker wordt en mij roept, dan neem ik haar naast mij in bed en slapen we zo verder. Mijn partner slaapt op zolder, aangezien ik het ook heel fijn vind om met haar te slapen. En dit voor ons nu werkt. Onze relatie gaat verder heel erg goed en fijn. Daar ligt het probleem niet. Waar het probleem bij mij nu ligt is toch een onzekerheid. Ook wel door mensen van buitenaf “slaapt ze nou nog niet door?” Of “ja, je hebt er ook teveel verwend”. Ik heb haar nooit laten huilen en dit wil ik ook niet. Sinds kort valt ze zelf in slaap in haar bed, met af en toe mij zittend ernaast of zonder mij. Daar ben ik al heel trots op. Maar soms verlang ik ook naar voorspelbaarheid, dat je weet; die gaat slapen en hoor je pas de volgende ochtend weer. Daar zijn we (helaas) nog niet beland. Wat ik wil bereiken met dit bericht? Van me afschrijven denk ik, maar ook op zoek naar eventuele herkenning, succesverhalen, tips (zonder slaaptrainen). En ik ben me er absoluut van bewust dat ik op een manier gewenning heb gecreëerd door haar bij me te nemen. Maar dit is wel de manier waar ik achter sta, als ze me nodig heeft dan ben ik daar. Overdag, avond, nacht. Alleen snak ik soms ook naar mijn nachten van vroeger 🫣

Peuter

opvoeding
0
Ontdek nog meer via de 24baby app
Volg ons
Over onsContactAdverterenPrivacybeleidHuisregels24baby.be
© 24baby.nl b.v.