33 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben elke dag een beertje, van mij geweest nog als kind. Moet zeggen dat ik de verhaaltjes wel erg kort vind 😂 dus t is hier meer elke dag 3 beertjes en dan maar wat vlotter door t jaar heen

2 jaar geleden

Ik heb er een aantal, ze zijn er nog wel eens bij de kringloop te vinden. Onze zoon vind de 365 poezenverhaaltjes erg leuk! Ik heb ook elfjes en kabouter verhaaltjes. De kabouter versie hadden wij vroeger ook, vond ik altijd erg leuk!! Wat ik wel vind is die poezenverhaaltjes zijn soms een beetje ouderwets of de taal in de verhaaltjes is een beetje gek. Maar zoon vind ze wel erg leuk, benoemd ook alle poezen die voorin staan (naar onze poezen), heel schattig. De verhaaltjes zijn wel erg kort maar wij lezen ook dan altijd nog een ander boekje voor!

2 jaar geleden

Dikkie dik :)

2 jaar geleden

Wij lezen ‘Jip en Janneke’, een dik boek met heel veel korte verhaaltjes (1-2 minuten) met bij ieder verhaaltje een tekening.

2 jaar geleden

Reactie op YSM

Wij lezen ‘Jip en Janneke’, een dik boek met heel veel korte verhaaltjes (1 ...
Die hebben wij zelf inderdaad ook, maar ik zou graag echt een 365 dagen boek willen ☺️ Vroeger had je hele leuke die zelfs ik datum waren en dan per seizoen een verhaaltje vertelde bij die dag. Dat kan ik online helaas niet meer vinden

2 jaar geleden

Wij hebben dikkie dik. Zijn er mee begonnen toen ze dik anderhalf jaar was en ze is nu net 2 geworden. Ze vindt het fantastisch, reageert echt op de verhaaltjes en heeft het er soms de volgende dag nog over. Bij elk verhaaltje zit een tekening

2 jaar geleden

Reactie op Redandblue

Wij hebben dikkie dik. Zijn er mee begonnen toen ze dik anderhalf jaar was ...
Deze hebben wij ook en is een groot succes 😊

2 jaar geleden

Hier is het dikkie dik boek een groot succes. Elke dag een verhaaltje op datum

2 jaar geleden

Die van dikkie dik is echt leuk!

2 jaar geleden

Hoe lang zijn de verhaaltjes van het dikkie dik boek per dag ongeveer?☺️

2 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Dat verschilt van ong 4 regels tm 15 regels maximaal.

2 jaar geleden

Ik vind de verhaaltjes van de boeken die ik tot nu toe gezien heb, erg kort ( 365 konijntjes bijvoorbeeld)

2 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Dat verschilt van ong 4 regels tm 15 regels maximaal.
Ah dat is toch ook wel best kort inderdaad. Misschien bestaat langer simpelweg niet hoor. Dat weet ik niet

2 jaar geleden

Reactie op Meimamma

2 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Verschilt. De ene heeft bijv 6 plaatjes met 2 zinnen per plaatje en de ander heeft een heel verhaaltje. Er staan meestal per bladzijde 2 verhaaltjes dus 2 dagen op, soms heeft een dag 1 bladzijde en dus een wat langer verhaaltje 😉

2 jaar geleden

Reactie op Meimamma

Ah dat is toch ook wel best kort inderdaad. Misschien bestaat langer simpel ...
Ja merk hier dat t lang genoeg is qua aandacht behouden 🤭

2 jaar geleden

Hier is die dikke Dikkie Dik ook een mega hit! Bij zowel de 2-jarige als de 3,5-jarige.

2 jaar geleden

Reactie op Liesxx

Ja merk hier dat t lang genoeg is qua aandacht behouden 🤭
Hihi onze dochter heeft veel geduld voor verhaaltjes. Als we een boekje lezen, wil ze het het liefst een keer of 4 lezen

2 jaar geleden

Reactie op EsBaby24

Hier is die dikke Dikkie Dik ook een mega hit! Bij zowel de 2-jarige als de ...
Ja! Dikkie dik :) hier ook favoriet!

2 jaar geleden

Ik heb er ooit een bij de apenheul gekocht. Geen idee of je die ook zo kunt bestellen?