9 Reacties

2 jaar geleden
Oh je zou het haast wel denken hè? Iets van contact reactie.
Je kunt even de hap bellen om te overleggen. Dat wil niet meteen zeggen dat je langs moet gaan, maar stel nou dat ze toch minder lekker wordt oid, dan heb je al even contact gehad! En als zij zeggen op basis van deze foto: kom maar, dan weet je dat ook weer!
Als je niet belt zou in het zelf wel om de zoveel tijd even checken bij je dochter!

2 jaar geleden
Onze dochter had dit ook van sausjes! Ze is er verder overheen gegroeid
https://community.24baby.nl/forum/baby/allergie-en-welke-dan-25wmEk?utm_source=24Baby&utm_medium=app

2 jaar geleden
Onze dochter heeft het met hummus, trekt altijd snel weer weg en is er inmiddels zo goed als overheen gegroeid. Je kunt altijd even bellen met de dokter als het je niet lekker zit.

2 jaar geleden
Wij hebben de vegan variant van heksnkaas ivm koemelk allergie zoontje. Maar als hij morst op z’n wang wordt het er inderdaad ook rood onder. Precies zoals bij je dochtertje. Het is bij hem de volgende dag altijd weer weg. Denk inderdaad iets in de ‘kaas’ wat bijt/irriteert op het huidje. Heeft ze het al vaker gegeten?
Heeft ze nog andere klachten naast de uitslag? (Bijv Zwelling, extreme loopneus, hoesten niezen, uitslag over lijfje, overgeven, diarree)

VRIEND
2 jaar geleden
O wat een heftige reactie! Ik kan de foto niet goed zien, maar volgens mij zie ik geen galbulten in het rood en dan lijkt het me gene allergie op de heksenkaas.
Plus dat als de huid reageert dan is dat op de plekken waar er contact is geweest, dus zeker rond de mond.
Ik zou deze foto wel even digitaal naar de hap sturen. Ze hebben zo’n online hulp, heel fijn!
Eet ze vaker melkproducten? Borstvoeding of kunstvoeding?
Hier een dochter die 6 directe allergieën had en nu met 2,5 nog 2 (koemelk en erwteneiwit) en die zijn aan de beterende hand☺️.