17 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben vandaag Teva sandalen gekocht voor de vakantie en de hele zomer. Tenen zijn dan natuurlijk wel bloot, maar je kan ze makkelijk schoonspoelen en laten drogen
2 jaar geleden
Zelf vind ik trouwens ook dat het mega schattig staat, met zijn maatje 20 😅

2 jaar geleden
Zoon van bijna 4 jaar wil in de zomer ook gewoon zijn laarzen aan😅
Maar we hebben in de zomer ook gewoon sandalen. En die worden minder vies dan zijn laarzen. Want als het erg nat is, doet hij gewoon zijn laarzen aan.
Je kan ook een paar schoenen speciaal voor het buitenspelen doen. Eventueel van die goedkopere gymschoenen van bijvoorbeeld de Scapino (die in zo'n bak met allemaal dezelfde schoenen in verschillende maten liggen).
2 jaar geleden
Zelf vind ik trouwens ook dat het mega schattig staat, met zijn maatje 20 � ...

Oh wat cute dit! Vallen ze op maat?
2 jaar geleden
Reactie op Ekein
Zoon van bijna 4 jaar wil in de zomer ook gewoon zijn laarzen aan😅
Maar we ...
Peuter van 2 wil het liefst dag en nacht z'n laarzen aan 😂 buitenspeelschoenen zijn ook een goede ja
2 jaar geleden
Oh wat cute dit! Vallen ze op maat?
Valt wel ietsje groot, dachten wij. Hij heeft van 'gewone' schoenen maat 21.
2 jaar geleden
Reactie op YMNL-
Crocs! Niet de mooiste (vind ik 🙈) maar wel mega makkelijk. Vorig jaar voo ...
Heb ik ook naar gekeken ja. Heb je de originele of een ander merk?
2 jaar geleden
Hier heeft ze ook nepcrocks maar klimmen is dan wat lastig. Wij hebben skechers, die kan je gewoon in de wasmachine doen. En verder heb je van die gymschoenen met klittenband bij bijvoorbeeld scapino voor 8 euro of 2 paar voor 12 euro ofzo. En ja die sandalen van de h&m waren super, ook wasbaar.
2 jaar geleden
Zelf vind ik trouwens ook dat het mega schattig staat, met zijn maatje 20 � ...

Heel schattig, maar het is net april. De kans dat deze in juli/augustus nog passen lijkt mij niet zo groot 😇.
2 jaar geleden
Reactie op JannekeJen
Heel schattig, maar het is net april. De kans dat deze in juli/augustus nog ...
Haha, die kans is er zeker. We gaan bijna op vakantie naar Tenerife. En anders gaan we op zoek naar het volgende paar.
2 jaar geleden
Vorig jaar had ze sandalen, goedkope Crocs en waterschoenen. Vooral laatste heel veel aan gehad, spoel je zo makkelijk weer af. Maar nu met kniekousen erin vind ik ook niet zo mooi.. voor nu nog gewone schoenen of idd regenlaarzen