6 Reacties

2 jaar geleden

Ik ben bang dat deze eisen niet allemaal te vinden zijn in één stoel, maar als je voornamelijk veel waarde hecht aan langdurig achterwaarts vervoeren zou je eens kunnen kijken naar het zweedse merk AxKid.

2 jaar geleden

https://www.baby-dump.nl/product/autostoeltjes/39/romer-dualfix-isense/73119/romer-dualfix-isense/73121/romer-dualfix-isense-atlantic-green/185411/ Deze bijv kan tot 105cm achterwaarts. Tip: op websites van grotere winkels kun je filteren. Dan filter je bij autostoeltjes op isize en leeftijd, dan kom je al een heel eind

2 jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Ik ben bang dat deze eisen niet allemaal te vinden zijn in één stoel, maar ...
Ik denk dat je gelijk hebt, want had al veel gezocht en niet gevonden. Maar stiekem hoop ik dat iemand hier nog reageert die m wel gevonden heeft.. En anders maar nog eenzelfde erbij😅

2 jaar geleden

Reactie op Bananana

Ik denk dat je gelijk hebt, want had al veel gezocht en niet gevonden. Maar ...
Met name de combinatir groep 1-2-3 en tot 4jr achteruit gaat denk ik niet lukken. Maar hopen en navragen mag altijd natuurlijk haha!

2 jaar geleden

Is er een reden dat je zolang achteruit wil vervoeren? Het algemene advies is 15 maanden. Ik kan mij zo voorstellen dat een peuter en zeker een 4 jarige niet meer achteruit wil zitten. En of dat uberhaupt wel past. Verder heb je op maxi cosi zo’n keuzetabel wat past bij je eisen.

2 jaar geleden

Reactie op Momo96

Is er een reden dat je zolang achteruit wil vervoeren? Het algemene advies ...
Omdat het zoveel veiliger blijkt te zijn. Bij een frontale botsing word het kindje in de stoel gedrukt ipv dat het nekje veel krachten op moet vangen. Mijn dochter is 2,5 en het past nog makkelijk, die 10 cm kan er ook wel bij. Ik heb even geprobeerd of ze het andersom prettiger vind maar het maakt haar niks uit dat de beentjes iets minder ruimte hebben. Verder heeft ze de keuze uit: achteruit of achteruit. Eigenlijk weet ze niet beter dan dat het zo hoort, ze is de oudste.