6 Reacties

3 jaar geleden
https://www.baby-dump.nl/product/autostoeltjes/39/romer-dualfix-isense/73119/romer-dualfix-isense/73121/romer-dualfix-isense-atlantic-green/185411/
Deze bijv kan tot 105cm achterwaarts.
Tip: op websites van grotere winkels kun je filteren. Dan filter je bij autostoeltjes op isize en leeftijd, dan kom je al een heel eind

3 jaar geleden
Reactie op Zwaantjee
Ik ben bang dat deze eisen niet allemaal te vinden zijn in 茅茅n stoel, maar ...
Ik denk dat je gelijk hebt, want had al veel gezocht en niet gevonden. Maar stiekem hoop ik dat iemand hier nog reageert die m wel gevonden heeft..
En anders maar nog eenzelfde erbij馃槄

3 jaar geleden
Is er een reden dat je zolang achteruit wil vervoeren? Het algemene advies is 15 maanden. Ik kan mij zo voorstellen dat een peuter en zeker een 4 jarige niet meer achteruit wil zitten. En of dat uberhaupt wel past.
Verder heb je op maxi cosi zo鈥檔 keuzetabel wat past bij je eisen.

3 jaar geleden
Reactie op Momo96
Is er een reden dat je zolang achteruit wil vervoeren? Het algemene advies ...
Omdat het zoveel veiliger blijkt te zijn. Bij een frontale botsing word het kindje in de stoel gedrukt ipv dat het nekje veel krachten op moet vangen. Mijn dochter is 2,5 en het past nog makkelijk, die 10 cm kan er ook wel bij. Ik heb even geprobeerd of ze het andersom prettiger vind maar het maakt haar niks uit dat de beentjes iets minder ruimte hebben. Verder heeft ze de keuze uit: achteruit of achteruit. Eigenlijk weet ze niet beter dan dat het zo hoort, ze is de oudste.