58 Reacties

9 maanden geleden

Ps; ik doe er minimaal halfuur over om hem in zijn autostoel te krijgen. Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben.

9 maanden geleden

Huh? Welke stoel heb je dan? Als de riempjes strak genoeg zitten is het bij onze stoel echt onmogelijk om te ontsnappen. En half uur erover doen? Ik neem mijn peuter in de houtgreep en zet hem in de stoel. Binnen 2 min gepiept ondanks tegenstribbelen.

9 maanden geleden

Welke stoel heb je?

9 maanden geleden

Zo’n extra gordelclip misschien een optie?

9 maanden geleden

Huh? Hoe komt hij dan los?

9 maanden geleden

Oh bah dat is schrikken.. zo tijdens het rijden 😳 Heb je hem zonder jas in de stoel? Anders zit er nog best wat ‘lucht’ tussen natuurlijk. Heb je al een gordel clip? Zo’n extra ding op de borst, dat maakt het moeilijker om de armen door de het tuigje te krijgen.

9 maanden geleden

Extra gordelclips zijn overigens verboden omdat ze gevaarlijk zijn

9 maanden geleden

Reactie op MomofAandJ

Huh? Welke stoel heb je dan? Als de riempjes strak genoeg zitten is het bij ...
We hebben letterlijk 3 verschillende autostoelen en bij alle drie is dit gebeurd… hij gaat alle kanten op! Zodra ik hem op de autostoel wil zetten gaat hij alle kanten op

9 maanden geleden

Reactie op mybabyboy

We hebben letterlijk 3 verschillende autostoelen en bij alle drie is dit ge ...
Maar welke autostoel heb je nu dan?

9 maanden geleden

Reactie op Tauriel

Welke stoel heb je?
Autostoel van Nuna, Maxi cosi en Hema

9 maanden geleden

Reactie op regenboog000

Zo’n extra gordelclip misschien een optie?
Ga ik proberen maar toch doet hij er echt moeilijk over.’dat halfuur bezig zijn maakt me echt gek

9 maanden geleden

Huh? Hoe komt hij dan los?
Ja geen idee hij gaat gewoon alle kanten op en komt eruit

9 maanden geleden

Extra gordelclips zijn overigens verboden omdat ze gevaarlijk zijn
Ah serieus? Ships.

9 maanden geleden

Reactie op mybabyboy

Autostoel van Nuna, Maxi cosi en Hema
Heb je al eens een medewerker van bijv babypark mee laten kijken hoe je je kind erin zet? Als het hier strak genoeg zit, krijg je echt niet de benen eruit. Ik vraag me af of je dan ook correct hem erin zet

9 maanden geleden

Reactie op mybabyboy

Ja geen idee hij gaat gewoon alle kanten op en komt eruit
Ik denk dat je de riemen toch echt (veel) strakker moet aantrekken. Als die namelijk strak genoeg zitten dan is dit echt onmogelijk. Dan verhelpt natuurlijk niet het probleem van het worstelen met in de stoel zetten. Maar ik denk ook niet dat hier een magische oplossing voor is.. 🤷🏻‍♀️

9 maanden geleden

Oh bah dat is schrikken.. zo tijdens het rijden 😳 Heb je hem zonder jas i ...
Ja!!! Was echt schrikken!!! Vond het echt niet leuk. Is echt om te janken, word er gek van. Hij wilt net als ons normaal op de stoel zitten maar helaas werkt het niet zo.

9 maanden geleden

Op een bepaalde leeftijd kunnen ze toch zelf gewoon het knopje van de gordels openklikken en de gordels zelf af doen? Dan is het toch niet ‘onmogelijk’ om te ontsnappen? Maar jeetje wat schrikken! Zou zelf niet eens meer durven te rijden dan. Is dit een optie? https://www.prenatal.nl/onderweg/autostoel-accessoires/yrda-autostoelgordel-veiligheidsclip-4702182.html?hic_camp=google_ads:19706475969::&kwd=&gad_source=1&gbraid=0AAAAAD-TjFSd0ZvmYtqAjmwWJixgAcvxV&gclid=Cj0KCQiAyKurBhD5ARIsALamXaEPpECqOh6ZtWYDu584GI7WFF3lCgtRrfYY4OegB2naZc0faU0n2HcaArv6EALw_wcB

9 maanden geleden

De gordels zitten denk ik echt veel te los. Ze kunnen hun armen er vaak onderuit halen, heeft mijn zoontje ook een tijd gedaan. Maar het is echt onmogelijk om met de benen los te komen als het strak genoeg zit. Eerst de gordels vastmaken en dan nog strakker aantrekken. Heeft er wel eens iemand mee gekeken? Die gordel Clips zijn illegaal. Bij een ongeluk levert dit juist meer schade op. https://www.kidsplaza.nl/product/autostoel-tuigje-kind Deze zijn wel legaal en echt vrij onmogelijk om hieruit te ontsnappen. https://www.babypark.nl/cybex-pallas-g-i-size-autostoeltje.html?color=614&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAyKurBhD5ARIsALamXaHJUvkzNw93aa__2VDgLOtppHgITzMajxwiB1DsiiVsg5wTXNT_OA0aArscEALw_wcB Uit deze stoel kunnen ze ook niet ontsnappen.

9 maanden geleden

Reactie op koos_naamloos

Op een bepaalde leeftijd kunnen ze toch zelf gewoon het knopje van de gorde ...
Bij ons is het in ieder geval niet onmogelijk, het gebeurd ieder keer 😭 en ik vind het zo vermoeiend om er halfuur lang over te doen om hem in dat autostoel te krijgen. Maar dat gordel is wel een hele goede tip!!! Die ga ik ook uitproberen dankjewel!

9 maanden geleden

Reactie op MomofAandJ

De gordels zitten denk ik echt veel te los. Ze kunnen hun armen er vaak ond ...
Sorry, maar wat bedoel je met de benen loskomen? Een kindje kan de gordel toch losklikken zonder de armen er tussendoor te doen?