15 Reacties

19 dagen geleden

Wij hebben een beveiligingscamera gekocht, zolang dat apparaat wifi heeft kan ik op m鈥檔 mobiele data buiten meekijken. Geeft ook een melding bij geluid/beweging. Ideaal.

19 dagen geleden

Alecto dbx-88

19 dagen geleden

Eufy beveiligingscamera! Kan je mee kijken op je telefoon, helder beeld, geluidsgevoelig en overal top verbinding.

19 dagen geleden

Voor ruim bereik sowieso de alecto dbx80. Die red het over meerdere huizenblokken heen. En zonder mobiele data of WiFi 馃槈

19 dagen geleden

Reactie op Knutje

Voor ruim bereik sowieso de alecto dbx80. Die red het over meerdere huizenb ...
Deze!馃憣馃徏 top ding, gebruiken wij ook op de boerderij bij m鈥檔 schoonouders

19 dagen geleden

Reactie op Mommyofjuun

Eufy beveiligingscamera! Kan je mee kijken op je telefoon, helder beeld, ge ...
En deze hebben we thuis extra, ook ideaal en niet duur

19 dagen geleden

Wij hebben een goedkope met alleen geluid en dan een beveilingscamera vd Action die via app werkt. Kan papa ook kijken op het werk 鉂わ笍

19 dagen geleden

Alecto dbx 80 redt het bij ons tot paar huizen verderop. Maar is evt 3G babyfoon een optie? Moet je alleen een iPad toevallig over hebben liggen oid. Maar voor die paar maanden dat lekker weer ook pragmatische oplossing?

19 dagen geleden

Alecto outdoor

19 dagen geleden

Wij hebben ook van Luvion. Helaas gaat de babyphone ook niet ver de tuin in (onze tuin is 20m diep en achterin de zithoek) . Ik leg hem gewoon op de grond tot waar het bereik is en zet de volume zo hard mogelijk. Tot nu toe gaat dat altijd goed en hoor ik het een paar meter verder wel.

19 dagen geleden

Veel alecto dbx babyfoons hebben goed ver bereik. Ik heb er een uit het jaar kruik (refurbished gekocht expres voor de verre range vorig jaar). Als we 300 meter verderop staan dan hebben we nog bereik. Dit is volgens mij de alecto dbx 92 of 82 (3km bereik beweren ze). Maar ik denk dat de dbx 80 ook wel aardig ver gaat en die is nog gewoon te koop :) Als je zoekt op refurbished dbx 92 alecto, kom je zo de site tegen waar ik mijn alecto vandaan heb.

18 dagen geleden

Veel tips, zie de alecto het meest voorbij komen, dus denk dat die het gaat worden! Camera is ook een slim idee, maar vind alleen geluid voldoende omdat we al een babyfoon met schermpje hebben :)

18 dagen geleden

Reactie op Sunshine-

Wij hebben ook van Luvion. Helaas gaat de babyphone ook niet ver de tuin in ...
Hier is het bereik klaar zodra je een stap buiten de achterdeur zet (met deur dicht) 馃檲 dus hij moet echt binnen blijven staan.

18 dagen geleden

Wij hebben de dbx 80 die heeft 3000 meter bereik, we hebben wel eens geprobeerd en hij komt idd echt vet

18 dagen geleden

Reactie op Kmvdh97

Wij hebben de dbx 80 die heeft 3000 meter bereik, we hebben wel eens geprob ...
Ver馃ぃ馃檲