11 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb gewoon beddengoed gekocht voor kids! Het belangrijkste (vind ik) is idd een goed matras, kussen en dekbed. Hier heb je wat sites waar je beddengoed kan halen voor kinderen. Of er echt een verschil in zit weet ik eerlijk gezegd niet, maar voor mijn dochter heb ik het wel gedaan. Ziet er leuker uit en is bestemd voor kinderen, dus zal wel goed zitten denk ik. Mag ik je als tip geven om wel een matrasbeschermer aan te schaffen? Je weet maar nooit met die kleintjes. 馃檲 Mijn favo sites: - snurkamsterdam.com - h&m home - wehkamp - petite Am茅lie Hopelijk was dit je vraag en kan je hier iets mee! 馃挀

5 jaar geleden

Wat bedoel je precies? Gewoon een eenpersoons dekbed en kussen

5 jaar geleden

Dankje leuke tips! Ja ik bedoel gewoon een eenpersoonsdekbed. Moet deze aan voorwaarden voldoen voor een peuter qua zwaarte of materiaal?

5 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook een eenpersoonsbed vanaf dat ze 3 was, ik heb er eerst gewoon peuterdekbed ingedaan en dat kan je kort opmaken. Wij hebben de peuter dekbeddenset van petit amelie

5 jaar geleden

Jaaaa stom is dat he. Ik heb er ook een hele zoektocht naar gedaan maar heb nergens meer een dekbed van 90 x 200 gevonden. Blijkbaar wordt dat niet meer gemaakt ofzo? Wij hebben nu ook een peuter dekbed op het 90 x 200 bed en als hij daar te groot voor wordt krijgt hij dan 140 x 200 dekbedden.

5 jaar geleden

Die van ons is ook net naar een 1 persoonsbed gegaan. Gewoon een goed dekbed gekocht erbij en goed matras. Hij heeft nog geen kussen.

5 jaar geleden

Ohja een klein peuter dekbed erin kan natuurlijk ook... dan heb je misschien ook minder kans dat hij eronder kruipt! Ga ik overwegen 馃憤

5 jaar geleden

Ohja een klein peuter dekbed erin kan natuurlijk ook... dan heb je misschie ...
Zou dat sowieso doen! Onze dochter (2,5) heeft een dekbed van 100x135 en die is echt al groot genoeg 馃挀

5 jaar geleden

Wij hebben een meegroeibedje met een vierseizoenen dekbed van de Hema (140x200). Zo kun je zelf bepalen/ aanpassen hoe warm het dekbed moet zijn. Dekbed is nu nog te lang, maar doe ik aan de onderkant van het bed achter de matras langs en dan onder het bed; zo is het bedje toch strak opgemaakt en kruipt ze snachts niet onder de dekens uit. Verder een plat hoofdkussen, zodat het nekje niet te veel belast wordt.

5 jaar geleden

Onze dochter is ook direct van een ledikant naar een eenpersoons bed gegaan. Zij heeft een bed van 90 x 200, al het beddengoed daarvoor is 140x200. Het matras en dekbed hebben wij, net als het bed, bij de Ikea gehaald. We hadden nog een hoofdkussen liggen maar die bleek best hoog te zijn. Mijn ouders hadden voor het logeerbed bij hen een hoofdkussen bij Beterbed gehaald. Die is speciaal voor peuters. Als ik het me goed herinner heet dat het Joepie hoofdkussen. Zit ook een aerosleep laagje op. Dat kussen heb ik dus ook gehaald. Wat betreft hoeslakens en dergelijke ben ik bij de Hema goed geslaagd. Mooie waterafstotende molton hoeslaken en kussensloop gehaald, en dan het gewone beddengoed er overheen. We hebben nu een paar keer geprobeerd om haar 's nachts gewoon in haar onderbroek te laten slapen. Helaas nog geen droge nacht gehad maar het kussen en matras zijn wel steeds droog gebleven.

5 jaar geleden

Reactie op Mariska

Onze dochter is ook direct van een ledikant naar een eenpersoons bed gegaan ...
Toevallig vanavond met de klantenservice van Beter Bed geappt en zij raadde ook de joepie aan! Die ga ik kopen. Alleen het dekbed vind ik lastig. Zo groot 140x200/220. Ik wil niet zo鈥檔 zware. Hebben jullie ook tips voor goede matras beschermers? Voor het zindelijk worden zeg maar 鈽猴笍