9 Reacties

6 dagen geleden

Up

6 dagen geleden

Wij hebben deze gekocht met precies dezelfde reden als jullie. En nu al in gebruik voor mijn zoontje, maar die is dus nog maar 2 jaar. Stoel bevalt goed. Hij zit er wel meer rechtop in dan de stoel die we hadden (één van Joie), dit is leuker voor hem om rond te kijken, maar met slapen valt zijn hoofd wel naar voren. Dit gebeurde in de vorige autostoel nooit. Maar goed, hij zal wel steeds minder in de auto gaan slapen, dus geen groot probleem. Ik heb nog geen ervaring met 4+, maar verwacht dat de stoel dan nog wel wat een aantal jaren meegaat. Ik denk dat tot 12 jaar inderdaad wat optimistisch is en het dan al snel niet lekker meer zit voor je kind. Maar tegen die tijd hoeft hij ook niet meer in een autostoel.

6 dagen geleden

Reactie op ovenschaal3

Wij hebben deze gekocht met precies dezelfde reden als jullie. En nu al in ...
Ja tot 12 hoeft van mij idd ook niet. Als t maar tot minimaal een jaar of 8 goed te gebruiken is. Daarna kan een stoelverhoger wel prima.

6 dagen geleden

Wij hebben er twee en zijn supertevreden. Dat naar voren vallen wat eerder genoemd werd herken ik niet. De stoel kan ook in ligstand. De draaifunctie gebruiken we nog steeds. Kinderen zijn 2 en bijna 4. Soms kunnen we de draaifunctie niet gebruiken, bijvoorbeeld als er bagage tussen de stoelen staat als we op vakantie gaan. Dan mis ik die optie zo erg! Oudste is dus bijna 4, en voorlopig zit ze goed. Nog geen ervaring met grotere kinderen. Enige nadeel: de stoelen zijn vrij groot, dus de zitplaats in het midden is niet te gebruiken. Ik weet niet of dat bij andere stoelen wel kan?

4 dagen geleden

We hebben m besteld nu er nog zo een flinke korting op zat 240 euro is dan niet duur haha

4 dagen geleden

Reactie op ToverHeksje23

We hebben m besteld nu er nog zo een flinke korting op zat 240 euro is dan ...