28 Reacties

2 jaar geleden

Oh dit is zó herkenbaar! Wij hadden een scooter en echt internet afgezocht over wat er nu zo hoog en half Japans (zo leek het) gezongen werd. Er was in ieder geval een liedje over “appleman” misschien herken je die ook in de fiat 😂

2 jaar geleden

Wij hebben een trein die zingt ook abc, het 2de knopje daarvan zingt is this old man ( hebben ook heel lang zitten puzzelen) en het 3de liedje weet ik ook niet

2 jaar geleden

Hier ben ik ook wel benieuwd naar haha. Wij hebben dezelfde loopauto gekocht toen mijn dochter 1 werd. Van te voren uitgetest maar wij verstonden er ook niks van. Klonk ook voor geen meter trouwens 🤣 Hebben de batterijen er toen maar uitgehaald. Dan maar zonder geluid 🙈🤪

2 jaar geleden

Hahaha, ik heb geen idee maar ik moet wel heel erg lachen om dit topic. Zie het helemaal voor me dat jullie savonds als je kind allang slaapt nog met z'n twee continu die liedjes afspelen om het te proberen verstaan 🤣

2 jaar geleden

Die laatste lijkt wel schaapje, schaapje heb je witte wol (in t engels dan)

2 jaar geleden

De laatste is inderdaad black sheep, have you any wool. Maar het liedje van de Apple Tree zijn wij ook nog niet uit... Heel benieuwd of iemand het weet..

2 jaar geleden

Dit topic 😂😂😂 wij stressen hier ookal bijna een jaar om.

2 jaar geleden

Hahaha, ik heb geen idee maar ik moet wel heel erg lachen om dit topic. Zie ...
🤣🤣🤣

2 jaar geleden

Hebben jullie shazam al geprobeerd om het liedje te vinden?

2 jaar geleden

Wij hadden dit ook 😂 Moet hier om lachen. Appleman, appleman, apple juicy, appletree! Volgens mij zingen ze dit.

2 jaar geleden

Ik heb de auto al ruim 3 jaar en het laatste liedje versta ik nog steeds niet. We hebben in ieder geval het alfabetliedje (al stopt ie bij ons bij de letter M 🤣) en black sheep, have you any wool.

2 jaar geleden

Ik volg! Wij hebben m ook en vragen ook ons ook al zes maanden af wat ze nou zingen 🤣

2 jaar geleden

Ik heb heel die loopauto niet, maar vind dit topic zo intrigerend 😂 Is het appletree liedje misschien dit? https://youtu.be/fKmFHRrkFuQ

2 jaar geleden

🤣🤣 het leukste topic wat ik tot nu toe heb gezien. Wij vragen ons ook al jaren hetzelfde af 🤣.

2 jaar geleden

Hilarisch topic😆 fabrikant mailen?

2 jaar geleden

Nou interesseert me geen reet welke liedjes eruit komen.. heb de batterijen na 1 dag eruit gehaald.. wat een herrie zeg! 🤣🤣🤭

2 jaar geleden

Reactie op Tutje

Nou interesseert me geen reet welke liedjes eruit komen.. heb de batterijen ...
Hahaha, hier ook. Ze schrok helemaal van het lawaai wat er uit die auto kwam. En ik vond het zelf ook irritant hard qua volume 😅

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Dit deuntje is het! Maar dan sneller en het lijkt alsof ze iets anders zingen 😂

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje2023

Jaaaa deze maar dan sneller!