12 Reacties

3 weken geleden

Mn dochter heeft de oudste, met het gewone dak. Precies dezelfde als die daarna met het regenboog dak, behalve dan het dak ;) zie dat de filmversie ook weer een ander dak heeft. Maar alle kamers die je los koopt, passen gewoon op alle versies. Mn dochter had achteraf natuurlijk liever het regenboog dak gehad want ze vindt alles met regenbogen geweldig. Maar die was e toen nog niet. Een ongevraagde mening: ik vind de kwaliteit niet geweldig en er wordt ook niet super veel mee gespeeld. Als de kamers er in zitten, kan je de deuren niet dicht doen als je het huis en de kamers inricht. Dus dan moet het er deels uit. Achteraf had ik liever een gewoon poppenhuis gekocht.

3 weken geleden

Ik zie dat deze niet meer leverbaar is de oudste versie. De allernieuwste heeft speciale interactieve ogen op het dak. Geen idee wat dit inhoud. Ik heb meer slechte ervaringen gelezen van het huis, maar ze wilt het zo graag. En volgens mij is het best prijzig als je al die sets erbij koopt. Want anders lijkt het mij wat kaal. Lastige keuze haha

3 weken geleden

Je hebt de purrfect serie dollhouse, de film dollhouse en eentje van lego (maar kleine onderdelen, 4+) Wij hebben de serie dollhouse. Die van de film heeft open raampjes aan voor- en achterkant zo te zien en dat leek me niet handig met spelen, valt het er makkelijker weer uit. Hij heeft een roze dak en vlgns mij geen interactieve ogen. Oogde wel flink en stevig. Zag btw dat deze purrfect serie versie verkocht wordt bij lidl maar ook bij andere aanbieders, precies zelfde foto's en prijs verschilt flink. Die van lego hadden we per ongeluk eerst besteld en ik moet zeggen, wel degelijke en mooie kwaliteit zo te zien. Maar dus geretourneerd.

3 weken geleden

Reactie op Maartje 1

Ik zie dat ze ook deze hebben met magische functies alleen bij smyths. htt ...
Hier zelfde dilemma, zag deze ook schijnen die oren te bewegen en geluid te maken. Wel raar dat deze niet via bol of intertoys te koop is

3 weken geleden

Ik heb een lego poppenhuis van gabby en het valt continue uit elkaar. Verder wel leuk hoor

3 weken geleden

Reactie op Cilly2

Hier zelfde dilemma, zag deze ook schijnen die oren te bewegen en geluid te ...
Ja dat vind ik ook raar dat deze nergens anders verkrijgbaar is. Dit is toch een speciale versie iets hoger volgens mij en op de verdiepingen zitten ook knoppen. Anders dan de normale gabbys poppenhuis movie. Verder vind ik de prijs ook aan de hoge kant. Want naar mijn mening moeten er nog meubels bij anders is het wat kaal.

3 weken geleden

Wij hebben die met regenboogdak. Er werd door veel andere kinderen zoet mee gespeeld op verjaardag. Onze dochter zelf speelt er niet zo veel mee. Wij hebben er een met alle kamers/uitbreidingen erbij gekocht via marktplaats. Aanrader!

vorige week

Heel benieuwd welke je hebt gekocht want ik zit met hetzelfde. Geen idee welke ik moet nemen. Ik zie dat het feest huis wel muziek heeft en het originele huis niet. En heeft die van €100,- nog meer functies dan het feest huis?

6 dagen geleden

Reactie op Jaydie

Heel benieuwd welke je hebt gekocht want ik zit met hetzelfde. Geen idee we ...
Hoi hoi, ik heb de gabbys poppenhuis de film gekocht bij bol.com van 59,99. Het grote huis van 100,- heeft interactieve ogen en kan je spelletjes mee doen en heeft op elke verdieping een knop. Ik heb wat dingen uitgezocht en dit huis is alleen engels sprekent. Daarom heb ik de gewone gabbys poppenhuis de film die is overal verkrijgbaar. En wat die doet weet ik eigenlijk niet volgens mijn alleen de ogen kunnen veranderen.

6 dagen geleden

Reactie op Maartje 1

Hoi hoi, ik heb de gabbys poppenhuis de film gekocht bij bol.com van 59,99. ...
Dankjewel voor je reactie !