31 Reacties

5 jaar geleden

Er zijn van dit type ook 5-deurs. Ik reed altijd een Toyota Aygo 5-deurs. Was nog best opvallend hoeveel daarin mee kon en idd makkelijk dat alle deuren open kunnen om bij 't stoeltje te kunnen. Ook een zuinig autootje, past in dezelfde serie.

5 jaar geleden

Ik lees op andere forum dat er inderdaad twee auto stoeltjes op de achterbank passen. Ik heb een Citroën C1 en de maxi cosi past niet op de achterbank, want de gordel is te kort. Dit zou met een isofix natuurlijk opgelost zijn.

5 jaar geleden

Ik heb een C1 en daar kan zowel een autostoel als een maxi cosi op de achterbank naast elkaar, gordel is lang genoeg, houdt geen meters over maar kan prima.

5 jaar geleden

Ik zit met hetzelfde dingetje... mijn vraag is welke kinderwagen zou dan het beste mee te nemen zijn in een c1?

5 jaar geleden

Welke kinderwagen heb jij? En past dit in je achterbak, aangezien de achterbak klein is van een 107, heb m zelf ook en ben benieuwd!

5 jaar geleden

Ik heb een Renault Clio! Past mooi, zelfs de kinderwagen in de achterbak

5 jaar geleden

Ik heb een Mutsy Evo als kinderwagen, die past niet in de kofferbak. Dat is echt het nadeel van deze auto. Ik "prop" het op en bij de voorstoel als hij echt mee moet.

5 jaar geleden

Het ligt ook een beetje aan je eigen lengte ook hè? Mijn man en ik zijn beiden lang. Wij komen echt niet weg met zo’n kleine auto omdat we de voorstoelen zo ver naar achteren moeten zetten.

5 jaar geleden

Hier een suzuki swift gekocht. 4 deurs met isofix in de achterbank. Kofferbak is niet super groot maar het onderstel van de kinderwagen past erin en de bak zet ik op de achterbank. In jou geval op de bijrijderstoel zou prima gaan.

5 jaar geleden

Ik zou voor een maatje groter gaan (zoals bijvoorbeeld de Renault Clio of volswagen polo). Dan heb je net wat meer ruimte en (dat was voor mij belangrijk) die auto's zijn net iets steviger/iets meer bumper. Bij zo'n kleine auto heb ik altijd het gevoel dat ik een onderdeel van de bumper ben bij een ongeval. Het voelt gewoon niet veilig en al helemaal niet met kinderen. Wij hadden een Renault clio en zijn nu ik zwanger ben van de tweede overgestapt naar een stationcar. Ik had toch behoefte aan meer bagageruimte omdat je een hoop meesjouwt met twee kinderen.

5 jaar geleden

Wij hadden in de eerste instantie een 107 en daar past een Joolz Day 3 in (onderstel). Maar vraag niet hoe. Als je de kinderen vooruit kunt vervoeren, afhankelijk van de leeftijd, moet er geen probleem zijn. Dan kun je ook een buggy meenemen namelijk. Voor twee hele kleintjes inclusief maxi cosi en kinderwagen etcetc is het best wel proppen. Een campingbedje of iets zal eigenlijk al niet meer passen. Wij hebben er toen toch voor gekozen een Opel Corsa aan te schaffen, net een maatje groter en steviger (voelde ook eigenlijk wel fijn voor de veiligheid van de kleine, maar das ook hormonen hahaha, een 107 is wel een beetje een koekblik).

5 jaar geleden

Ik zit met hetzelfde dingetje... mijn vraag is welke kinderwagen zou dan he ...
Eentje die je volledig kan inklappent want die achterbak is niet groot. Ik zou niet voor bugaboo gaan iig

5 jaar geleden

Aah er komen al heel wat merkjes voorbij! Ik schrijf ze allemaal op voor de zoektocht straks! Wij krijgen in april een meisje en onze zoon is dan ruim 2. Ik heb de Joolz Day2 en een Koelstra buggy (voor als ze iets ouder is) Mijn man heeft een ruime station, het gaat nu om mijn autootje voor op mijn vrije dagen met de kindjes!

5 jaar geleden

Ik heb een Suzuki Alto de nieuwere variant vanaf 2009, ook een hele fijne auto! Op dit moment met 3 volwassen mensen in de auto gezeten zonder dat er één klem zat. Maandelijks is deze ook niet duur en wat betreft onderhoud ook niet.

5 jaar geleden

Seat Mi, Volkswagen UP, Skoda City Go.

5 jaar geleden

Ik heb mijn twee “kindjes” in een Peugeot 308 zitten, vier deurs, grote kofferbak waar de kinderwagen standaard in ligt. Bevalt super!

5 jaar geleden

Reactie op Mama van Thijmen

Ik heb een Mutsy Evo als kinderwagen, die past niet in de kofferbak. Dat is ...
Hoi! Zelf heb ik ook een peugeot 107 en een mutsy evo wagen. Bij mij past het onderstel net is de kofferbak, wel met 1 wiel eraf. Heb je dat al geprobeerd?

5 jaar geleden

Ik zit met hetzelfde dingetje... mijn vraag is welke kinderwagen zou dan he ...
Ik heb ook een c1 en 2 kids, gaat allemaal prima! Enne..ik heb de bugaboo en hij past perfect in de kofferbak! :)

5 jaar geleden

We hebben ook nog een Peugeot 508 station maar vind dat ding gewoon niet fijn rijden. Heb nu de mutsy nexo buggy voor mn meisje en als ik de wielen eraf haal past dat gewoon in de kofferbak. Zat al te denken aan een bugaboo of mutsy kinderwagen.

5 jaar geleden

Aah er komen al heel wat merkjes voorbij! Ik schrijf ze allemaal op voor de ...
Day 2 heb ik ook.. past precies in de Clio 😅