17 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb van lush bathbombs gekocht en je hebt specifieke voor lekker veel schuim. Ik heb er ook eentje met knetter geluidjes ook grappig haha. Vroeger thuis hadden wij melk meisje bad schuim kan mij herinneren dat die ook goed schuimde ja haha en wij hebben nu een bellenspuger bij het bad, geen idee hoe t echt heet maar zie foto hahaha

3 jaar geleden

Ja, die nijntje flessen en dan de roze! Staan tussen de babyspullen bij kruidvat, schuimt echt super馃グ

3 jaar geleden

De bubble bars van Lush. 馃グ

3 jaar geleden

Badedas!

3 jaar geleden

Reactie op Doppiej

Badedas!
Zo in mn sas met Badedas 馃幎

3 jaar geleden

Etos merk! Schuimbadje

3 jaar geleden

Wij gebruiken graag Naif badschuim!

3 jaar geleden

Vroeger gebruikte wij thuis Melkmeisje. Dat was echt, voor mijn gevoel, uren badpret

3 jaar geleden

In een leeg bad na茂f badschuim doen en dan water er op. Veel plezier!

3 jaar geleden

Naif badschuim! Schuimt heel goed!

3 jaar geleden

Ik weet niet of je een douchekop hebt in je bad? Wij deden vroeger even de douche aan, dan kreeg je veel meer schuim.

3 jaar geleden

Ik denk trouwens dat het badschuim van tegenwoordig sowieso minder heftig schuimt. Vroeger bevatte het denk ik sls, tegenwoordig weten we dat dat niet zo goed is voor de huid. Maar het schuimt wel geweldig 馃ぉ

3 jaar geleden

Melkmeisje :)

3 jaar geleden

Badschuum in een puff doen en die onder de straal hangen werkt ook goed

3 jaar geleden

Vooral een kwestie van eerst badschuim, daarna water laten lopen. Hoe 'luchtiger' de straal (badkraan vol open of douchekop) water hoe meer schuim. Onze 3-jarige vindt het vaak zelfs te veel schuim en wij gebruiken gewoon action badschuim (witte flessen met roze of blauw etiket met een koe op).

3 jaar geleden

Bedankt voor alle tips! Ik kan hier vast mee verder! 馃榾

3 jaar geleden

K3 van kruidvat is top