11 Reacties

één maand geleden

Hey, ik heb ze allebei gehad en mijn dochter vond ze beiden heel prettig, mijn persoonlijke voorkeur ging naar de 360 graden beker want de rietjes beker is niet anti lek.. dus uiteindelijk hadden we overal drinken op de grond 😅

één maand geleden

Hier ook goede ervaring met de 360 graden beker! Hier drinkt ze de hele dag uit, behalve de melk dat gaat nog gewoon in de dr Brown. Dochter is 15 mnd

één maand geleden

Aah bedankt voor de reactie! Zijn ze toevallig ook nog eens in de aanbieding of kan ik daar lang op wachten?

één maand geleden

Rietjes bekers schijnen slechter te zijn voor het gebid dan gewone bekers. Ik zou gewoon een 360 beker nemen.

één maand geleden

En gewoon een open beker dan? Hier was t 2 weken oefenen en toen ging het perfect. Dan leren ze wel gelijk de goede drinktechniek zonder lucht te zuigen

één maand geleden

Geen ervaring met deze bekers, maar ongevraagd advies omdat je ook zegt dat ze veel lucht binnen krijgt met eten. Je kunt een preverbaal logopedist mee laten kijken om te zien of ze misschien een verkeerde eet/drink techniek heeft waardoor ze dit doet en wat je kunt doen om haar te helpen. Deze zorg wordt volledig vergoed uit de basisverzekering, dus daarvoor hoef je het niet te laten.

één maand geleden

Reactie op zalmwrapje

Aah bedankt voor de reactie! Zijn ze toevallig ook nog eens in de aanbiedin ...
Zijn sowieso niet echt prijzig en volgens mij heeft de action ze ook

één maand geleden

Reactie op Pluis01

Geen ervaring met deze bekers, maar ongevraagd advies omdat je ook zegt dat ...
Ja klopt, thanks voor je advies ;) ik wil eerst nog een andere beker proberen en anders idd naar een prelogopedist

één maand geleden

Wij hebben ze beide, vind het erg fijne bekers! De rietjesbeker drinkt makkelijk, juist omdat er geen anti lek in zit. Maar ze moeten dus wel recht overeind gezet worden.

één maand geleden

Reactie op zalmwrapje

Aah bedankt voor de reactie! Zijn ze toevallig ook nog eens in de aanbiedin ...
Bij babynaturalstore.nl 10% korting met code ismee10 Daar verkopen ze Hegen :)

één maand geleden

Reactie op Yikes

Bij babynaturalstore.nl 10% korting met code ismee10 Daar verkopen ze Hege ...
En als je al Hegen hebt kun je natuurlijk ook alleen de deksel kopen