17 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben kortgeleden de box weer een tijdje gehad voor 2 personen. Wij hadden eigenlijk altijd nog een kleine portie over dus ik zou starten met een box voor 2.
Handige is wel dat je dit per box aan kunt passen dus zou het gewoon is uitproberen. Eet smakelijk!
2 jaar geleden
Probeer voor 2 personen en kijk hoe je uitkomt. Je kan het altijd nog aanpassen naar 3.
2 jaar geleden
Dat ligt er denk ik heel erg aan hoe grote eters juliie zelf zijn. Wij hebben met 2 personen altijd wel wat over eigenlijk. Ik zou denk ik gewoon eerst de box voor 2 personen proberen. Mocht blijken dat het te weinig is bestel je de keer daarna voor 3 personen? Zonde als je voor 3 personen betaald en er blijft dan telkens veel over
Mocht je willen kan ik trouwens vanuit mijn account nog een kortingscode met je delen ook! Scheelt weer in de kosten
2 jaar geleden
Wij zijn gezin van 3. Partner, dochter van 2 en ik). Wij hebben hellofresh 3x per week voor 4 personen, en eten daar 6 dagen van (2 porties p.p per gerecht). Scheelt weer de helft aan koken (want we koken dubbel op de dagen dat er gekookt wordt en warmen het de dag erna op).
We hebben er genoeg aan en als we denken dat het weinig is maken we er iets kleins naast. Dochter eet nu niet heel veel maar als ze meer gaat eten, kunnen op schalen naar 3x per week 5 personen. Dan is het 2x2,5 portie per gerecht.
Ik hoop dat het duidelijk is zo ;)
2 jaar geleden
Hallo!
Wij hebben een zoontje van 20 maanden en zijn dus met z’n drietjes.
Wij hebben een box voor 3 personen en dat is helemaal prima. Er blijft soms een heel klein beetje over, maar dat is echt niet genoeg voor 1 (Kinder)portie..
Ik zou dus gaan voor 3 personen, als dat toch teveel is voor jullie kun je het altijd nog aanpassen naar 2 personen. Ik zou liever een week iets teveel hebben (en het eventueel invriezen) dan een week net iets te weinig.. maar goed, zo denken wij erover 👍
2 jaar geleden
Wij hebben jaren hello fresh gedaan, we bestelden voor ons 2 met onze dochter van 1,5 voor 2 personen. We zijn geen grote eters, maar de porties werden na verloop van tijd toch steeds kleiner. Zeker de porties met wraps, burgers oid. De pasta en rijst gerechten kun je zelf dan een beetje aanpassen door er extra rijst of pasta bij te doen.. maar als ik nu zou bestellen zou ik voor 3 personen bestellen. Let wel op met de houdbaarheid van producten en zeker als je ze ontvangt. Soms kwamen wij reeds bedorven producten tegen of producten die maar 1 dag houdbaar waren. Wellicht is dat intussen verbeterd!
2 jaar geleden
Wij bestellen voor 2 personen en zijn in totaal met zn vieren: twee volwassenen en peuter van 3 jaar en dreumes van 1,5 jaar. Ideaal en soms dan is het net wat minder maar dan eten we yoghurt als toetje. Als de jongste ouder wordt gaan we voor 3 personen bestellen maar nu nog niet.
2 jaar geleden
Wij hebben tot m’n zoon 2 was prima afgekund met de twee persoons portie. M zeker met de pasta en rijstgetechten. Bij de dingen met brood was t soms wat meer afgemeten maar soms makkelijk op te lossen door zelf een wrap of naanbroodje toe te voegen. Bij de pasta’s is dat sowieso eenvoudig, twijfelde ik, dan gooide ik er wat pasta bij in de pan 🤓 vanaf dat m’n zoon eigenlijk hele porties wegeet soms zijn we gestopt. Ik zou nu voor 3 moeten kiezen terwijl we de ene dag voor twee en de andere dag voor drie eten, dan is de prijs kwaliteitverbouding voor ons zoek
2 jaar geleden
Reactie op pioenroos
Wij bestellen voor 2 personen en zijn in totaal met zn vieren: twee volwass ...
Maar hoe doen jullie dat dan met dingen als een broodje of een lapje vlees? Eten jullie dan maar de helft, want die komen per persoon. Lijkt me echt karig haha 😅
2 jaar geleden
Ik vond het voor 2 personen prima voor 2 personen.
Al had ik wel veel slechte ervaringen.
Vaak producten die al niet meer goed waren, of zeer kort houdbaar.
Maar ik deed het niet elke week en had om de week op pauze staan. Kreeg ik toch opeens een sms dat pakket onderweg was. Met allemaal spul die ik niet lust.
Ik had zelf bewijs door middel van de printscreen maar echt heel slecht behandeld. Ze konden de box annuleren maar het geld was ik hoe dan ook kwijt. Niets geen tegemoetkoming.
Achteraf las ik op het internet dat bijna iedereen die week een box ontving terwijl die op pauze stond. Was een systeemfout bij HelloFresh. Nooit excuses gehad.
Daarom overgestapt op Marleyspoon.
Veel betere kwaliteit, nauwelijks bedorven producten en echt lang genoeg houdbaar.
2 jaar geleden
Wij hebben ook al jaren Hello Fresh. Altijd voor 2 personen gehad en onze dochter van (inmiddels) bijna 3 at dan met ons mee. Als het te weinig was pakte ik iets uit de vriezer of maakte ik extra bij. Nu eet onze jongste dochter (van 1) ook mee en hebben we voortaan voor 3 personen. Dat is top. Meestal houden we zelfs nog over, maar is inderdaad, zoals hieronder ook al aangegeven, wel afhankelijk van het gerecht.
2 jaar geleden
Ik kan niet mee praten over een portie met een kleine maar wij deden het altijd voor 2 personen en altijd dik tevreden over geweest. Wel wat aan de kleinere kant dus zou zelf dan met een kindje voor 3 gaan.
Ik bestelde echter allen als ik 25-30% korting had want het is anders echt niet te betalen! Ruim €45 voor 3 maaltijden voor 2 personen, echt bizar duur. Ik snap dat alles afgewogen etc is maar vind dit echt te prijzig. Dus nu weer gestopt en dan wacht ik wel tot ze weer zelf komen met korting 😂