30 Reacties
2 jaar geleden
Tip! Je hebt dit ook als ‘vaste boeken’
SES doe je volgens mij 1x en gooi je daarna weg, deze bijvoorbeeld laat je weer opdrogen en kan je vervolgens hergebruiken:
Bekijk Kleuren met water - Bos op: https://www.bol.com/nl/p/kleuren-met-water-bos/9300000154992486?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
2 jaar geleden
Zelfde principe en stuk goedkoper:
https://www.hema.nl/kind/speelgoed/tekenen-knutselen/boekjes-kleurboeken/waterkleurboek-jungle-2plus-15910226.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAiA3aeqBhBzEiwAxFiOBuk0k6lAO2nr8l4wIZnS6VJYvBkAC1Gk6COUox736SJbZLQLid2faRoCmT0QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Kwastje blijft ook langer goed
2 jaar geleden
Reactie op Girafje
Zelfde principe en stuk goedkoper:
https://www.hema.nl/kind/speelgoed/teke ...
Deze inderdaad in huis en dochter is er uren zoet mee. Voor sinterklaas krijgt ze een nieuwe versie en we geven dit boekje ook aan andere kindjes.
2 jaar geleden
Leuk! Hier was rond de leeftijd van 1 a 2 jaar het water tekenen ook een hit!
Nog een paar andere ideeën, schoencadeautjes:
- Klei
- kleurboekje sinterklaas
- vingerverf
- boek (hier wordt het eerste sinterklaascadeautje voor een meisje van 3 het sinterklaas zoekboek van Charlotte Dematons).
- Bobbi boekjes waren hier al op een vroegere leeftijd leuk en daar is ook een heel leuk zoekboek van.
- speelzijde
- handvlieger
- leuke washand
- peppa pig mobieltje (bij de zeeman voor een paar euro)
- Glitterlijmstiften
Ideeën voor pakjesavond:
- Bal
- Verkleedkleding
- Auto met poppetje erin (grimm's)
- Badjas
- Blokken of magnetische tegels
- Stapelstein
- verhalenzaklamp
- Tante Jet theeset (hier speelt mijn dochter al mee vanaf 1 jaar, ze is nu 3)
- Duplo
- Pop met kinderwagen
2 jaar geleden
Bekijk Peppa Pig - Dress Up Puzzel - FSC® 100% - 12 stukjes - vanaf 2 jaar op: https://www.bol.com/nl/p/peppa-pig-dress-up-puzzel-fsc-100-12-stukjes-vanaf-2-jaar/9300000002292210?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Voor Sinterklaas gevraagd.
2 jaar geleden
2 jaar geleden
Wij geven ook nuttige dingen, muts, sjaal, sloffen.. het grote cadeau dit jaar is een peuterbed.
2 jaar geleden
Reactie op SdG
Tip! Je hebt dit ook als ‘vaste boeken’
SES doe je volgens mij 1x en gooi ...
Die van SES kunnen wel hergebruikt worden, we hebben ze nu een jaar. Misschien is dat anders als ze zeiknat worden, maar niet als het kwastje gebruikt wordt. Denk wel dat zo'n boekje zoals jij stuurt wellicht nog langer meegaat :)
2 jaar geleden
Ons zoontje wordt een paar dagen voor pakjesavond 2. Ik heb alles al gekocht, maar ik vind het eigenlijk veel te veel, oeps :') Hoeveel cadeautjes doen jullie per kind?
Hij krijgt duplo (treinset, bouwplaats, wilde dieren) en een loopfiets. Daarnaast wat puzzels die bij zijn ontwikkeling passen, voorleesboekjes, een stapelstein set, een klimdriehoek, wat uitbreidingen voor SmartMax, badspeeltjes en een brandweerspeelhuisje van Mickey Mouse. Ook een dekbed en een pyjama (en dan krijgt 'ie een paar dagen ervoor ook nog van alles voor zijn verjaardag en willen de opa's en oma's ook wat cadeautjes geven met Sinterklaas).
2 jaar geleden
Ons zoontje is ruim 1,5. Ik heb voor hem gekocht:
- Duplo treinset
- Duplo bus
- Nijntje lampje
- Karretje voor achter z’n looptrekker
Hij krijgt van mijn ouders een loopfiets en van mijn schoonouders een Nijntje puzzel, boek over dieren en Duplo treinbrug. Ik moet de cadeautjes verdelen over 2 avonden. Ik denk dat ik er nog wat bij wil halen.
2 jaar geleden
Ons zoontje wordt een paar dagen voor pakjesavond 2. Ik heb alles al gekoch ...
Zo.. dat vind ik inderdaad vrij veel.
Hier krijgt ze 1 cadeautje (max 20 euro) als we naar Sinterklaas in het dorp gaan. En we vieren pakjesavond bij mijn ouders, dat is een cadeautje of twee (spelletje en chocolade denk ik)
Dan met kerst bij mn schoonouders moeten we nog iets verzinnen, ik denk aan een uitbreiding van de duplo trein en klei ofzo.
Ze is net jarig geweest (eind oktober), en we hebben echt al meer dan genoeg in huis.
De jongste word ik januari 1. Daarvoor hoop ik overal weg te komen met een leuk setje kleren en een slee ofzo (mooi voor allebei samen). Want heb anders geen idee wat we nog niet in huis hebben.
2 jaar geleden
Reactie op Mamam2020
Wauw wat een hoop leuke en grote cadeaus zeg! Gaaf! Misschien wat meer verd ...
Dat is wel een goed idee. Misschien ook wat met kerst doen inderdaad, staat toch ook wel leuk onder de boom :)
Vond het al lastig met zijn verjaardag op 3 december, valt zo dicht op sinterklaas. Maar wilde hem niet minder geven dan als hij in een heel andere maand geboren zou zijn.
Ik dacht slim te zijn door al in september een lijstje te maken met dingen om te kopen, dan kon ik het in het geval van een aanbieding kopen. Dat is een beetje uit te hand gelopen, hihi.
2 jaar geleden
Reactie op Dame
Zo.. dat vind ik inderdaad vrij veel.
Hier krijgt ze 1 cadeautje (max 20 eu ...
Erg leuke cadeaus! Zullen ze vast heel blij mee zijn.
Ik heb de afgelopen maanden eigenlijk helemaal niets aan speelgoed of puzzels gegeven en merk dat hij wel weer wat nieuwe dingen kan gebruiken die weer wat beter bij de ontwikkeling van een 2 jarige passen. Maar je hebt zeker gelijk dat dat ook met minder cadeaus kan!
2 jaar geleden
Ons zoontje wordt een paar dagen voor pakjesavond 2. Ik heb alles al gekoch ...
Oh sorry ik ben best flabbergasted 😅ik heb ook t idee dat kinderen hoe meer ze krijgen hoe minder bewust bij het kado moment per cadeau zijn ofzo, of zich bewust van de leukheid van het kado. Dat is althans wat ik vaak zie op kinderverjaardagen. De cadeaus worden aan de lopende band uitgepakt en er wordt haast niet gelet op wat er nou daadwerkelijk in t pakje zit.
Wij doen met sinterklaas 1 wat groter cadeau (bv knikkerbaan) en wat kleinere frutsels (bv bruisballen voor in bad en iets om te knutselen).
2 jaar geleden
Mijn zoontje wordt rond Sinterklaas 2 en krijgt dus ook enorm veel 🙈 weten nog niet wat we wanneer geven maar we hebben nu:
Schoen:
- leren knippen
- leren prikken
- puzzeltje
- Duplo kiep auto
- klei set
Sinterklaas:
- houten trein uitbreiding brandweer
- little people boerderij
- grote schep/hark/bezem/handschoenen
- boek van bobbi
- snij groenten/fruit
- magnetisch zand
- pyjama
- nachtlampje
- badjas
Verjaardag:
- step
- magneet tegels
- houten trein
- Duplo trein
Hij wordt dus echt verwend in december, maar hij krijgt verder het hè jaar ook niet super veel omdat voor hem alles tegelijk valt, wellicht leggen we nog het 1 en ander op zolder en we gaan sowieso afwisselen.