2 Reacties

één jaar geleden

Misschien kan je een weekplanner gaan gebruiken. Hierop de dagen aangeven wanneer ze naar de opvang gaat. En elke ochtend samen het magneetje verschuiven naar de juiste dag. Dan is het voorspelbaar wanneer de opvangdagen zijn. Verder wanneer je d'r ophaald niet meteen losgaan met vragen hoe het was, wat heb je gedaan. Maar alleen, fijn dat je weer lekker mee naar huis gaat. En dan even laten aarden thuis, alles laten verwerken en tot rust laten komen. Dan gerust vragen naar d'r dag. Is heel lastig, maar ze heeft veel te verwerken. Wellicht heb je er iets aan.

één jaar geleden

Reactie op Ang6

Misschien kan je een weekplanner gaan gebruiken. Hierop de dagen aangeven w ...
Bedankt voor je reactie. Die weekplanner is idd misschien wel een goed idee. Ga ik eens naar kijken. Dank je wel. Ik vraag idd niet naar hoe ze het heeft gehad, ze krijgt een lekker broodje op de fiets en dan onderweg kletsen we (ik) dat we lekker naar huis gaan en dat ze thuis nog een lekker flesje melk mag en dat ze daarna lekker gaat slapen. Ze is dolblij dan 🙈 Ze is net 2 dus ze is ook nog te klein om echt iets te vertellen over haar dag. Op willekeurige momenten zijn we er wel mee bezig. Zoals dat juf zei dat ze mogen springen bij het goedemorgen liedje als hun naam wordt genoemd en dat ze dat ook had gedaan voor het eerst Dus dat gaan we thuis dan ook doen. Papa springen, broer springen etc. Merk dat ze dat ook wel echt leuk vindt die herkenning.