6 Reacties

5 maanden geleden

Persoonlijk zou ik er zelf niet aan beginnen. Ik heb binnen ook geen hoekbeschermers, de oudste is 3,5, en er is nog nooit een kind echt op een hoek gevallen. En bij ons is alles, binnen en buiten, met hoeken. Ze leren, helaas (vind ik), met vallen en opstaan.

5 maanden geleden

Kind trok hier na zorgvuldig plaatsen binnen alle hoekbeschermers binnen 2 minuten van de kastjes, haha. Dus geen hoekbeschermers gebruikt. Op mijn werk hebben we (als tijdelijke oplossing) wel eens een doorgesneden tennisbal gebruikt als bescherming op iets scherps was uitstak . Mocht je iets willen proberen.

5 maanden geleden

Binnen heb ik ze ook niet, maar die hoeken buiten zijn echt scherp, dus ik wil er toch wel iets mee. Vanmiddag viel ze er een centimeter naast, dus dat was een geluk, maar wil er nu toch wel iets mee doen. Die tennisbal is nog wel het proberen waard!

5 maanden geleden

Reactie op Logootje

Persoonlijk zou ik er zelf niet aan beginnen. Ik heb binnen ook geen hoekbe ...
Eens, hier net zo

5 maanden geleden

Wij hebben ze wel aan de tafel. Van ikea, die plak je vast. Zoontje heeft ze er nog nooit vanaf geprobeerd te halen en ze zitten ook echt stevig vastgeplakt. Is wel.binnen dus het wordt niet nat.

5 maanden geleden

Reactie op MMHB

Wij hebben ze wel aan de tafel. Van ikea, die plak je vast. Zoontje heeft z ...
Dank je, ik zal ze eens bekijken. Wie weet kunnen ze ook wel tegen de regen.