20 Reacties

4 jaar geleden

26

4 jaar geleden

Mijn baby is nu 6 maanden en 5 dagen en is volgens mijn appje 27 weken 😬 dus idd zo een 26-27 weken!

4 jaar geleden

Mijn dochtertje is van 9 mei. En is nu 20 weken en 4 dagen

4 jaar geleden

Ja volgens deze app is ze nu 5 maanden en 4 dagen

4 jaar geleden

Joehoe, gewoon rekenen: jaar heeft 12 mnd en 52 weken. De helft daarvan is 6 mnd en 26 wk.

4 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Joehoe, gewoon rekenen: jaar heeft 12 mnd en 52 weken. De helft daarvan is ...
Een maand is niet precies 4 weken he. Een maand heeft 30/31 dagen (februari niet meegerekend) en 4 weken is 28 dagen 🤭. Dus is niet ff "gewoon" rekenen.

4 jaar geleden

Reactie op Propje0821

Een maand is niet precies 4 weken he. Een maand heeft 30/31 dagen (februari ...
Jawel

4 jaar geleden

Ik zeg niet dat een maand 4 wk heeft.

4 jaar geleden

Dan zou je op 6x4=24 komen.

4 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Dan zou je op 6x4=24 komen.
Uhmmm neee. Want een maand is geen 4 weken.

4 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Uhmmm neee. Want een maand is geen 4 weken.
Dat zeg ik toch ook niet, lees maar even terug. Ik ga uit deze draad, rekenen is blijkbaar moeilijk.

4 jaar geleden

Weet je hoe ik dat altijd tel. Telle in agenda op telefoon dag van geboorte tot nu

4 jaar geleden

4 maanden is bijna 18 weken (17 weken en 4 dagen)

4 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Dat zeg ik toch ook niet, lees maar even terug. Ik ga uit deze draad, reken ...
Je doet letterlijk 6x4= 24 Terwijl je ook zegt: De helft van 52 (wat natuurlijk wel juist is). En half jaar is niet discussieerbaar zeg maar..

4 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Je doet letterlijk 6x4= 24 Terwijl je ook zegt: De helft van 52 (wat natuur ...
Nee ze zegt volgens mij: “een maand is geen 4 weken, dan zou je op 24 weken uitkomen, maar het is 26 weken”

4 jaar geleden

Reactie op Ama Ryllis

Jawel
Mijn zoon was afgelopen maandag precies 4 weken en vandaag 1 maand oud (is op 30 augustus geboren)... dus jouw "rekenen" klopt niet 🙃. Of moeten ineens alle maanden precies 4 weken zijn maar dat is dan nieuw 🤔.

4 jaar geleden

Hé meiden, als jullie even vanaf het begin lezen zien jullie dat ama rylis zegt : het is een simpele rekensom, namelijk de helft van 52 weken (12 maanden) oftewel 26 weken (6 maanden). Vervolgens antwoordt ze gewoon op mensen die op hun beurt zeggen dat het geen simpele rekensom is door te zeggen dat het dat dus net wél is als je rekent vanaf 'een jaar heeft 52 weken' ipv met 'elke maand heeft een ander aantal dagen'. Ze zegt nergens dat een maand gelijk is aan 4 weken 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Valenciana

Nee ze zegt volgens mij: “een maand is geen 4 weken, dan zou je op 24 weken ...
Aaaah sorry hahaha! ik dachtt allll hoe dannnn

4 jaar geleden

Reactie op Propje0821

Mijn zoon was afgelopen maandag precies 4 weken en vandaag 1 maand oud (is ...
Ze zegt niet dat een maand precies 4 weken is, maar ze zegt dat je even moet rekenen, namelijk 6 maanden is de helft van een jaar. Een jaar is 52 weken, dus de helft daarvan is 26 weken. Vervolgens zegt ze zelfs nog: als elke maand 30 dagen was, zou het 24 weken zijn, en dat klopt niet.