25 Reacties

10 maanden geleden

Wat is je doel met dit topic?

10 maanden geleden

Joe thanks voor je mening waar niemand om heeft gevraagd 💁🏼‍♀️

10 maanden geleden

Oké

10 maanden geleden

Oke, bedankt voor je mening. En nu?

10 maanden geleden

Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat ouders die hun kinderen schermtijd geven af en toe nog wat gedaan krijgen op een dag 🤓 Bedankt Karen voor je mening.

10 maanden geleden

Bedankt dat je je mening wilt delen met ons. Ben je enkel aanwezig om reacties uit te lokken?!

10 maanden geleden

Wat is je doel met dit topic?
Precies dit. Ben nu wel benieuwd of ze kinderen heeft en van welke leeftijd

10 maanden geleden

Mijn zoon vindt bumba op de tablet helemaal het einde. Kan mama even koken, ik zeg een win-win. Slaap lekker Gerda.

10 maanden geleden

Helemaal mee eens!! Daarom ben je van harte welkom bij ons thuis om op de kids te passen zodat ik even een wasje kan draaien, kan koken etc.

10 maanden geleden

Voordat ik moeder was had ik ook die mening en dacht ik: ik ga mn kind never voor de tv/ipad/telefoon zetten. Nu heb ik een zoontje (bijna 1) en zet ik hem er af en toe toch voor😅. Als ik even rustig wil koken, hij ontroostbaar huilt, zijn fles niet wil etc etc etc. Wil het eigk liever niet, maar het is soms toch zooo makkelijk. Ik denk als je het af en toe doet dat het niet schadelijk is, zijn zelf ook groot geworden met tv

10 maanden geleden

Heb je serieus een account gemaakt om dit even te komen delen?

10 maanden geleden

Bedankt voor je mening. Doen we alleen niks mee 🙋🏼‍♀️. Mijn 4 maanden oude kindje kan nog niet zelf spelen of een boek lezen. mja mama moet ook gewoon het huishouden doen of even naar de wc. En als ik men kind zoet houd met dansend fruit op youtube gaat toch echt de tv voor een paar minuutjes aan. Ben ik nu een loeder moeder 🙃🙃

10 maanden geleden

Volgende keer laat ik mn kind wel krijsend op de natte straat van Leidsche plein liggen zodat ze vertrapt kan worden. Omdat ze voor niets reden vatbaar is. Dat is echt stuk minder egoïstisch dan haar in de wagen lokken met een filmpje.

10 maanden geleden

Ok ronnie🤡

10 maanden geleden

Waardevol hoor zo'n topic. Geniet van je eigen mening Ronnie.

10 maanden geleden

Misschien kun je dit beter delen in een discussietopic🍿

10 maanden geleden

Misschien even via Google de definitie van een mening opzoeken. Verder denk ik dat het beter is dat je dit topic laat sluiten want zoals je ziet bereik je hier helemaal niks mee. Als je verder wilt klagen kan je altijd nog naar het topic ‘de klaagmuur’. 👍🏽

10 maanden geleden

🤡 troll alert

10 maanden geleden

Heb je speciaal een account aangemaakt om deze (ongezouten) mening te kunnen verkondigen? 😑

10 maanden geleden

Is dit jouw entertainment op een vrijdagavond?🫣