25 Reacties

10 maanden geleden

Reactie op Estherxx

Mijn zoon vindt bumba op de tablet helemaal het einde. Kan mama even koken, ...
Bing op de tablet is ook aan te raden. Kan ik ook lekker lui van doen.

10 maanden geleden

Hier moet ik om lachen. Heerlijk zo niet meer van deze tijd. De kinderen hebben hier een tablet gekregen in lockdown tijd, zodat ze hun schoolwerk konden maken. Squla is daarna gebleven. Daar leren ze heel veel van. Onderzoekje waard misschien? 😉

10 maanden geleden

Misschien wil ze een discussie beginnen, wat natuurlijk mag. Iedereen kan een mening hebben. Zelf ben ik ook niet een voorstander van een telefoon of tablet aan je kind geven. Ik geef mijn kind van 11 maanden ook niet mijn telefoon. Op de dag laat ik hem ongeveer 10 minuten even nijntje kijken en dat was het dan. Tijdens zijn dutjes doe ik het huishouden en koken als mijn man thuis is en op hem kan letten. Maar iedereen bepaalt voor zichzelf wat handig of goed is om te doen

10 maanden geleden

Reactie op eerstekindje3322

Bedankt voor je mening. Doen we alleen niks mee 🙋🏼‍♀️. Mijn 4 maanden oud ...
Misschien vind ze een tv wel oke? 🤣

MOD

10 maanden geleden

Hi, Aangezien dit topic weinig toevoegt aan een veilige, warme en respectvolle sfeer op het forum, sluit ik dit topic. Ronnie, welkom op het forum. Wellicht goed om onze gedragsregels door te lezen. https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-oktober-2024/gebruik-en-gedragsregels-YpLPj1?page=1