23 Reacties

4 maanden geleden

Madagaskar

4 maanden geleden

De Aristokatten is hier de favoriet.

4 maanden geleden

Huisdiergeheimen

4 maanden geleden

Dikkie dik en de verdwenen knuffel, pim en pom (beiden pathe thuis)

4 maanden geleden

Tinkelbel, de films van Winnie the Pooh.

4 maanden geleden

De film Babe (over dat varkentje) is hier een groot succes. Veel boerderijdieren in beeld :-)

4 maanden geleden

Wat is het geworden? 🙂 Mij lijkt Moana of Frozen in ieder geval ook geschikt voor haar leeftijd, ieder kinderverhaal heeft mooie maar ook spannende of verdrietige momenten. Hoort er denk ik bij. Zelfs Bambi is heftig qua basis, zoals moeder verliezen en moeten overleven. Zolang je erbij bent en dingen kunt uitleggen 🙂 Rapunzel is misschien wel een leuke, heeft ook veel humor. Geen idee of het voor een 3,5 te begrijpen is, maar kan leuk zijn. Hopelijk een hele leuke filmavondje!

4 maanden geleden

Hier is Assepoester ook een groot succes

4 maanden geleden

Vaiana en Encanto fan hier

4 maanden geleden

Toy Story!

4 maanden geleden

Cars!

4 maanden geleden

De 101 dalmatiers vind mijn zoontje van 3,5 top 😊

4 maanden geleden

Encanto Cars Winnie de pooh Up! (Vooral het gedeelte dat de ballonnen tevoorschijn komen vond hij geweldig)

4 maanden geleden

Winnie the Pooh!

4 maanden geleden

Zoon is fan van Vaiana, Cars, Monsters & co, Aristokatten, Wall-e, Toy story, Coco,....

4 maanden geleden

Mijn dochter word in mei 3 Populaire lijstje Coco Encanto Frozen 1 en 2 Vaiana Assepoester met name deel 3 vind ze geweldig. Rapunzel Ik zelf kijk met plezier mee. Encanto vaiana en Coco hele leuke kinderfilms.

4 maanden geleden

Hier Frozen 1 en 2 Vaiana Rapunzel Luca Wish (zoals onze dochter zegt “die mevrouw die zo mooi zingt” Coco Encanto

4 maanden geleden

Encanto, Coco, Frozen en grote favoriet; het Vliegend Schip. Die staat op Youtube en is een oud Russisch sprookje in klei animatie, heel mooi!

4 maanden geleden

Reactie op LIH

Encanto, Coco, Frozen en grote favoriet; het Vliegend Schip. Die staat op Y ...
Oh! En ik vergeet een andere favoriet; Ratatouille!!

4 maanden geleden

Mijn peuter vindt alle “echte” Disney films ook doodeng. En saai. En te lang. Meermaals geprobeerd, omdat ik het zelf leuk vind, maar zij vindt t niks 🥲 (Disney+ geeft die ook allemaal niet als optie als je een kinderaccount instelt. Volgens mij zijn die “officieel” allemaal 6 jaar en ouder.) Wel een succes: winnie de poeh, en dan met name de lollifanten film. Aan het einde komt de reddingsactie van de beide moeders, spoiler😉, wat ik zelf ook top vind ❤️