Hallo allemaal,
Ik zag al wel wat oudere topics hierover, maar toch even een nieuw topic met hopelijk recente ervaringen.
Destijds zijn we bij landal lommerbergen geweest( met alleen de oudste toen) en dit vonden we erg leuk!
Nu lijkt het mij leuk om een ander park te bezoeken.
Tot heden vaak bij verschillende cp geweest.
Landal coldenhove en landal aelderholt ziet er tof uit en uiteraad vennenbos en lommerbergen.
Ik vraag mij of zwembad van de eerste 2 niet te saai wordt voor de oudste..
En de indoor speeltuin van Vennenbos.. prima voor de jongste of toch niet?
Groeten