27 Reacties

één jaar geleden

www.handgemaaktbylin.nl erg leuke kleding, goede kwaliteit, prima prijsjes!

één jaar geleden

één jaar geleden

Www.Zalandolounge.nl hier scoor ik altijd heel goedkoop name-it kleding.

één jaar geleden

Ik had een tijdje terug bij dirkje in de sale hele leuke dingen voor 70% korting! Is maar af en toe, maar was echt de moeite 🤩

één jaar geleden

Reactie op Mljg

Ik had een tijdje terug bij dirkje in de sale hele leuke dingen voor 70% ko ...
Ohh leuk! waar was dat?

één jaar geleden

Reactie op MamaRijk

Ohh leuk! waar was dat?
Op de site van dirkje :-)

één jaar geleden

En mocht je openstaan voor tweedehands: op Vinted zijn ontzettend veel babykleertjes te vinden. Zeker de kleinere maten naar mijn ervaring ook in heel goede staat (als nieuw). Voor normale dagen maar zeker ook voor de opvang vind ik het een uitkomst.

één jaar geleden

Niet om speciaal een trip voor naar Amsterdam te gaan maken maar als je er toch bent is deze winkel heel leuk: www.kidsenkoters.nl

één jaar geleden

Ik vind de collectie bij Wibra vaak erg leuk voor onze zoon!

één jaar geleden

Ik zweer bij Zara en Vinted!

één jaar geleden

Ik ben hier Zara en Next freak en dan vooral wanneer het sale is. 😁

één jaar geleden

Ik ben dol op tweedehands kleding, dus voor mij Vinted en Mijnes Jouwes!

één jaar geleden

Hier fan van de zeeman.. Net weer 2 super leuke en lekker zittende longsleeves gehaald, 3 euro per stuk. Sokken zitten ook echt heel goed en blijven mooi. En de leggins zijn ook maar een paar euro. Spijkerbroekjes voor nog geen 10 eurp. Je moet er alleen wel snel bijzijn. Verder is primark goedkoop en leuk maar de maten vallen soms wat raar. En wibra heeft ook hele leuke kleding.

één jaar geleden

Op www.happybee.nl koop ik veel van Feetje, Noppies, Dirkje, Z8 etc met vaak 40-70% korting!

één jaar geleden

Als geen Ander. Met de hand gepersonaliseerde kinderkleding! www.instragram.com/als_geen_ander

één jaar geleden

Bij de H&M niet te duur en hele leuke dingen!

één jaar geleden

Next

één jaar geleden

Kletskouz!