15 Reacties

2 jaar geleden

Knappe koppen! Spel met opdrachten en vragen etc. Valt hier na jaren nog steeds in de smaak!

2 jaar geleden

Eerste boomgaard, samen spelen tegen de gemene raaf. Het spel ziet er erg mooi uit en wordt heel graag gespeeld

2 jaar geleden

Eendje kwaak, soort memory spel om eendjes te voeren

2 jaar geleden

Boomgaard!

2 jaar geleden

Vanaf 3 jaar: Woezel en pip tikkertje. Wie is er als eerste bij Tante Peereboom? Onderweg kan je je vriendjes tikken, die moeten dan stapjes terug doen. Mijn zoon van 5 vindt het nog steeds leuk.

2 jaar geleden

Spellen van djeco van 2,5-5 jaar zijn erg leuk! Bijv little cooperation (dieren over een brug laten lopen naar de iglo, de brug kan instorten) of little observation (gooien met 2 kleuren dobbelsteen en dan de vlinder zoeken met de juiste 2 kleuren)

2 jaar geleden

Alles van het merk Haba

2 jaar geleden

Dit topic komt echt als geroepen, mijn peuter wordt volgende week drie en ik wil een gezelschapsspel voor hem kopen. Kom maar door met jullie spellen!

2 jaar geleden

Wat gaaf kunnen we daar al mee beginnen zo jong? Yesssss vroeg geleerd oud gedaan

2 jaar geleden

Hier ook Haba fan, dochter kreeg voor haar 3e verjaardag De Boomgaard. Samen spelen tegen de Raaf.

2 jaar geleden

Wij hebben zelf dus al: -memory (echt een hit) -berenhonger -chicken race -bambino loco

2 jaar geleden

Het kabouterbos van kabouter plop. Je moet een pad aanleggen door het bos om je kabouter als eerste bij zijn huisje te krijgen. Ondertussen kun je doodlopende weggetjes van anderen toebedeeld krijgen en een beurt over moeten slaan omdat de kabouter gaat picknicken. Erg leuk spel! Denk ongeveer een half uurtje per spel. Verder zijn ze hier heel erg van de spelletjes, maar niet echt bordspellen. Meer in de categorie vissen hengelen, ezeltje strek je, kwartet en twister enzo.

2 jaar geleden

@ts welke is het uiteindelijk geworden? 馃檪

2 jaar geleden

Niet echt een bordspel, maar wel leuk: stapelolifanten! En berenhonger van Haba