6 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb Magnatiles, maar had net zo goed connetix kunnen kiezen. Die doen volgens mij niet voor elkaar onder. Ze verschillen wat in kleuren dus je zou naar je eigen voorkeur kunnen kijken.
Ik heb zelf ooit goedkopere gekocht en dat was echt prul. Alles donderde in elkaar, dus super frustrerend voor kinderen.
Ik vind het z’n geld wel echt waard (oké, ik heb bijna de helft met Bol.com bonnen betaald 😁).
Wat ik wel aanbeveel bij kleine kinderen (dreumes/ peuters) is om regelmatig mee te bouwen en je fantasie te gebruiken. Dat inspireert je kinderen ook weer.
Wij bouwen er autogarages mee (m’n jongste parkeert zijn auto’s dan), dierenverblijven, we maken er wegen mee (dus plat op de vloer ipv de hoogte in bouwen), kastelen waar dan weer poppetjes in kunnen wonen.

2 jaar geleden
Reactie op EsBaby24
Ik heb Magnatiles, maar had net zo goed connetix kunnen kiezen. Die doen vo ...
Dank voor je reactie! Ik had net dus wat bonnen ingewisseld voor bol.com, zie ik dat ze bij bol 30 euro duurder zijn dan bij van die online shops die allemaal van dat soort speelgoed verkopen. 🤣
Te vaak gezocht op de app denk ik..

2 jaar geleden
Dank voor je reactie! Ik had net dus wat bonnen ingewisseld voor bol.com, z ...
Oh dat meen je! Nou, daar gaat je voordeel 😅.
Ik zag bij Reigerenderaaf (tip om te volgen op Instagram, of anders hun website te bezoeken) dat zij vanaf nu ook een nieuw merk verkoopt. Zelfde prijscategorie overigens hoor.
Je krijgt het trouwens hoogstwaarschijnlijk heel goed weer verkocht, mocht het toch gaan verstoffen in je kast. Denk dat je er weinig verlies op maakt…

2 jaar geleden
Reactie op XLMN
Vanaf hoe oud is dit leuk?
Ik zou zeggen vanaf een jaar of 2. Jonger kan ook, maar dan is het meer die magneetjes vasthouden, over elkaar schuiven, bekijken etc.
Mijn zoon van ruim 2 kan een beetje bouwen, maar wel met hulp hoor. En - dat hoort ook bij de leeftijd - gooit alles ook meteen weer om.

2 jaar geleden
Bij zoon (2) op de opvang hebben ze beide door ellaar gehusseld. Ze bouwen er met zoveel plezier mee.
De goedkopere alternatieven ken ik zelf niet. Maar van smartmaxx, ook magnetisch spul, is de goedkope variant echt vreselijk!