21 Reacties

vorig jaar

Kijk even bij de Consumentenbond. De Ikea heeft betaalbare matrassen die goed uit de test komen.

vorig jaar

BeterBed 👌. Goede kwaliteit voor een lage prijs. (Nee ik werk er niet;))

vorig jaar

Let er in ieder geval op dat het matras geen zones heeft. En ik vind zelf een wasbaar tijk fijn. Wij hebben abz tijger en daar slaapt onze dochter prima op ;)

vorig jaar

Deze! Dochter slaapt er heerlijk op en de hoes kan er helemaal vanaf en in de was wat echt super handig is.

vorig jaar

Ik ben ook opzoek! Alle tips zijn welkom!

vorig jaar

Wij hebben deze https://www.kinderkamerwebwinkel.nl/kindermatras-90x200x15-lilli-cooltouch.html Prima matras, zoon nog nooit horen klagen

vorig jaar

Ikea!

vorig jaar

Reactie op Zij1989

Ikea!
Welke van de ikea? Je hebt er zo veel

vorig jaar

Wij hebben een koudschuimmatras voor de oudste, dat bevalt niet zo voor de lange termijn. Nu voor de jongste Vesteroy van ikea, vind 'm zelf een stuk lekkerder liggen. Ervanuitgaande dat de jongste er wel tot haar veertiende op kan, zal dat koudschuim matras dat wrs niet redden

vorig jaar

Reactie op purpledyson

Poeh zal ik ff moeten kijken morgen maar bij Ikea zelf staat op de kaartjes welke het meest verkocht/ beste is.

vorig jaar

Reactie op purpledyson

Als je iets naar beneden scrolled dan zie je een screenshot van het juiste matras van Ikea

vorig jaar

Reactie op Jvdb88

Als je iets naar beneden scrolled dan zie je een screenshot van het juiste ...
Deze heeft zones en dat wordt voor kinderen niet aangeraden. Er is wel een matras bij Ikea zonder zones. Geen idee hoe die heet.

vorig jaar

Wij hebben deze voor ons zoontje, slaapt er heerlijk op! https://www.ikea.com/nl/nl/p/abygda-foammatras-middelhard-wit-50481493/

vorig jaar

Deze heeft zones en dat wordt voor kinderen niet aangeraden. Er is wel een ...
Ik zie het idd. Ben net toch even naar mijn dochters matras gaan kijken want ik meende dat we deze hadden maar wij hebben het Abygda matras 😅

vorig jaar

Reactie op Jvdb88

Ik zie het idd. Ben net toch even naar mijn dochters matras gaan kijken wan ...
Die heeft ook comfort zones volgens de site toch? Volgens mij komt je dan op ÅFJÄLL uit zonder zones.

vorig jaar

Kijk eens bij Kadolis. Duurzame gifvrije matrassen. Misschien iets duurder, maar naar mijn mening de investering waard. Want je kindje slaapt er zooooveel uren op.

vorig jaar

Die heeft ook comfort zones volgens de site toch? Volgens mij komt je dan o ...
Geen idee, mijn dochter van bijna 4 slaapt er al anderhalf jaar heerlijk op dus kan me er ook niet druk om maken eigenlijk 🤷‍♀️

vorig jaar

IKEA. Je hebt geen spannend matras met fancy dingen nodig , die zijn berekend op volwassen hgewicht en lengte en niet op kinderen. Zo is ons uitgelegd. Kies vooral een relatief eenvoudig matras. Tip: zorg wel dat het voor jezelf ook oké ligt. Je weet nooit of je er bij moet liggen soms en dan is t wel zo comfortabel als je zelf ook oke ligt