17 Reacties

één jaar geleden

Hebben nu een goedkoper matras ivm mogelijkheid van bedplassen. We kopen een beter matras als ze wat ouder is dan. Die van ons is van Bopita waar we ook het huisbed gekocht hebben. En beddengoed van Leenbakker met overtrekken verder van hema/zeeman als het maar goedkoop is haha

één jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/comfort-medium-princess-kindermatras-sg25-90x200x14-cm/9200000100498301/?s2a= Heb hier dagen/nachten onderzoek naar gedaan 🤣🤣🤣 ik heb me laten vertellen dat het belangrijk is dat er geen verschillende “zones” in zitten, omdat die gericht zijn op een volwassen lengte. Dit matras is betaalbaar, anti-allergeen, de hoes is wasbaar op 60graden (niet geheel onbelangrijk). Persoonlijk vind ik hem erg fijn liggen

één jaar geleden

Wij hebben er 1 van baby park. https://www.babypark.nl/matras-moonlight-90x200x12-sg25.html?gclid=CjwKCAjwq-WgBhBMEiwAzKSH6EVoHyqsrpEILAFzpBEBmZwy-YTB2SOxGPu4Auhxz5XCe_j6OxSi0xoCcHcQAvD_BwE Niet al te duur en hij slaapt er nu al ruim een jaar heel goed op! Ik meen dat ze geen dikke matrassen aanraden! Als beschermer hebben wij deze er op liggen. 2 besteld toen en super tevreden over! Met bed plassen etc is zijn bedje nog nooit nat geweest. Ding in de was en is dezelfde avond weer droog! (Hebben geen droger) https://www.bol.com/nl/p/unificato-waterdichte-matrasbeschermer-90x200cm-100-katoenen-badstof-wit/9200000098308326?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één jaar geleden

Reactie op dxmi

Hebben nu een goedkoper matras ivm mogelijkheid van bedplassen. We kopen ee ...
Oooh de bopita Robin?? Die gaan wij ook kopen. Als dat hem is en je mocht een foto hebben en deze willen delen zou ik hem heel graag willen zien 😍 wel matras hebben jullie nu?

één jaar geleden

Oooh kijk hier hebben we wat aan dankjewel!! En dan ook de gemiddelde of zacht?😄🤗

één jaar geleden

Reactie op nikster90

Wij hebben er 1 van baby park. https://www.babypark.nl/matras-moonlight-90 ...
Ooh helemaal super dankjewel! Die beschermer lijkt me ook top, is dit beetje normaal of toch wel iets plakkerig ivm dat het waterdicht is?

één jaar geleden

Reactie op BabyMB

Ooh helemaal super dankjewel! Die beschermer lijkt me ook top, is dit beetj ...
T “plastic” gedeelte ligt naar beneden. Bovenkant is van badstof. En daaroverheen nog gewoon een hoeslaken! T kraakt ook niet ofzo vind ik! Heel fijn, erg tevreden over.

één jaar geleden

Reactie op nikster90

T “plastic” gedeelte ligt naar beneden. Bovenkant is van badstof. En daarov ...
Super dankjewel, dit lijkt mij ook fijner dan die van die Ikea, die plakken en kraken namelijk wel 🤣🥲

één jaar geleden

Reactie op BabyMB

Oooh de bopita Robin?? Die gaan wij ook kopen. Als dat hem is en je mocht e ...
Dit is toen we het pas hadden opgezet 😍

één jaar geleden

Wij hebben de goedkoopste van de Ikea. Hebben ons laten vertellen dat je nu eigenlijk nog niet zoveel moet willen qua matras/vering/zones omdat dat allemaal bedoeld is voor volwassen lengte en gewicht. Dat vonden we best plausibel. Om die reden gewoon een eenvoudig matras die ons nog wel wat ademend leek. Wel met wasbaar tijk en hebben er een incontinentielaken om voor ongelukjes.

één jaar geleden

Wij zijn kortgeleden bij Ikea geweest en hebben daar goed advies gekregen. Uiteindelijk uitgekomen op de Åbygda middelhard.

één jaar geleden

Reactie op dxmi

Dit is toen we het pas hadden opgezet 😍
Ooooh vind ik zo leuk 😍

één jaar geleden

Reactie op Coco88

Wij hebben de goedkoopste van de Ikea. Hebben ons laten vertellen dat je nu ...
Heb je heel misschien een naam Of een linkje van de matras ? 😁

één jaar geleden

Reactie op Zwaantjee

Wij zijn kortgeleden bij Ikea geweest en hebben daar goed advies gekregen. ...
Super dankjewel! 😄

één jaar geleden

Reactie op BabyMB

Oooh kijk hier hebben we wat aan dankjewel!! En dan ook de gemiddelde of za ...
Sorry lees het nu pas… wij hebben de gemiddelde.

7 maanden geleden

Ik volg

7 maanden geleden

Wij zijn voor een koudschuim matras gegaan, met wasbare tijk. Geen idee meer welk merk, maar de fabrikant gebruikte zo min. mogelijk chemische stoffen in het proces, dat vond ik belangrijk.