21 Reacties
2 jaar geleden
waarom moet het lang groeien?
Hier zijn we voor het eerst geweest toen we het er niet meer uit vonden zien. Te piekerig, verschillende lengtes en haar krullen werden slap door de lengte. Ze was toen ruim 1.
2 jaar geleden
Onze zoon ging met 1 jaar voor het eerst naar de kapper. Het haar zat echt voor zijn gezicht dus als we er geen gel in wilden doen moesten we het wel laten knippen. Hier speciaal naar een kapper gegaan die ervaring heeft met kleine kinderen. Hij gaat bijna iedere 2 maanden inmiddels
2 jaar geleden
Ik ging met mijn zoontje toen hij anderhalf was want toen had hij ineens een mat. Zag er niet uit 😂
2 jaar geleden
Niet! Als ze een keer 6 jaar is en het haar tot der kont komt 🤪! Eeeeuwig zonde! Maar das mijn mening 😉.
2 jaar geleden
waarom moet het lang groeien?
Hier zijn we voor het eerst geweest toen we ...
Lang lang.. ik bedoel gewoon tot der schouders oid
2 jaar geleden
mijn dochter heb ik voor het eerst geknipt toen ze 2 jaar was. we hebben eigenlijk alleen de onderste puntjes eraf geknipt omdat deze wat piekerig en dun werden. de 2e keer dat ik d'r heb geknipt heb ik er wat laagjes bij geknipt omdat ze krullend haar heeft. ik zou vooral niet aan die "pony" knippen! hoe meer je daar vanaf haalt, hoe langer je met dat stukje blijft zitten, want het groeit tenslotte gewoon weer aan. als je het nu lekker laat groeien ben je er straks vanaf. en tot die tijd lekker staartjes of vlechtjes doen zodat de haren niet in de ogen vallen.
advies van een kapster! 😉
2 jaar geleden
Denk toen ze 2,5 was ofzo. Duurde lang voordat ze haar had en het zag er slordig uit door de verschillende lengtes. Ik was ervoor om het langer te laten groeien als er al een beetje model in zit.
2 jaar geleden
Ik wil het haar ook laten groeien maar ben nu 2x aan de kapper geweest. Eerste keer was ze net 2, ik wilde even bijpunten zodat het meer op een lengte was ipv piekig. Ook meteen een pony laten knippen. Afgelopen december weer terug, opnieuw pony knippen en weer bij punten. Ik vind dat de haren mooier (en sneller?) groeien na een knipbeurt!
2 jaar geleden
Met 3 maanden oud 😅 Dochter had een matje in haar nek, geen gezicht haha.
Ik zou naar de kapper gaan als je het er niet meer mooi of slordig uit vindt zien. Lang groeien kan later ook nog en het groeit mooier lang met een regelmatige knipbeurt. Wij laten de haartjes in haar nek nog kort knippen, en de haartjes van voren erbij groeien.
2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook steeds langer haar, maar heel fijn. Wij (ik vooral, mijn man doet een poging😂) doen nu vooral staartjes of knotjes zodat het niet voor haar ogen hangt. Ze komt nu sochtends ook al aan met een elastiekje om het vast te doen.
2 jaar geleden
Niet 😎 Wij knippen het vanaf 2 jaar geloof ik regelmatig. We doen het gewoon zelf. Anders krijgt ze van die dunne gespleten punten onderaan. Nu is ze 3,5 jaar en knippen we het elke 3 maanden ongeveer denk ik 🤔 Ze heeft haar tot net over haar schouders.
2 jaar geleden
Ons zoontje had bij de geboorte al vrij veel haar en na 5 maanden zag het er werkelijk niet uit haha, het stond rechtop alle kanten op te pieken... Toen voor de eerste keer al naar de kapper geweest...
2 jaar geleden
Lang lang.. ik bedoel gewoon tot der schouders oid
maar dat doet het toch ook als je het knipt? ik bedoel je gaat niet met de tondeuse eroverheen ofzo. Het groeit toch gewoon?🤷🏼♀️