10 Reacties

9 maanden geleden

Als je zoon er zichtbaar last van heeft en/of een flink bolle buik. Anders niet.

9 maanden geleden

Pruimen werkt heel goed voor de ontlasting! En ik zou er ook niet te lang mee rondlopen, des te moeilijker het word om te poepen namelijk. Je kan altijd bellen om te overleggen met de assistente ☺️.

9 maanden geleden

Heeft ie anders/minder gegeten? Bolle buik of geeft ie pijn aan? Zonder dat laatste zou ik zelf nog niet bellen..

9 maanden geleden

Reactie op Karindg

Heeft ie anders/minder gegeten? Bolle buik of geeft ie pijn aan? Zonder d ...
Geen pijn en niets 'geks' te zien aan z'n buik. Ook gewoon vrolijk etc. Hij heeft aantal dagen geleden wel wat slechter gegeten. Daarom dacht ik dat dat de reden was dat hij maandag (eerste dag) niet gepoept had. Maar nu wel weer 2 dagen en vanmorgen goed gegeten.

9 maanden geleden

Reactie op MasKev17

Geen pijn en niets 'geks' te zien aan z'n buik. Ook gewoon vrolijk etc. Hi ...
Onze man was vorige week ziek en at beroerd. Daardoor poepte hij ook minder. Dag 3 hebben we dat geweten.... 🤣 Als je twijfelt, kun je altijd de ha even bellen voor overleg.

9 maanden geleden

Goh ja dat kan soms eens gebeuren, dat het stoelgangpatroon verandert. Hebben volwassenen ook wel eens en kan legio oorzaken hebben. Als je kindje gewoon vrolijk is en er geen last van lijkt te hebben dan zou ik zeker geen huisarts bellen. Even afwachten en dan komt het vanzelf.

9 maanden geleden

De huisarts kan denk ik weinig doen behalve poepzakjes geven (laxerend spul?). Lijkt mij de laatste stap. Heb je kiwi’s, pruimen etc al geprobeerd? Zorg dat hij goed in beweging blijft, buik masseren, wandelen, veel drinken. Bij enige aandrang gelijk rustig naar de wc laten gaan, niet te hard laten persen. Er moet geen poepangst komen

9 maanden geleden

Veel laten drinken en beetje olijfolie door het eten doen was de tip die de huisarts ons gaf.

9 maanden geleden

Hij heeft gepoept🥳 🤭😂 Bedankt voor de reacties om mijn bezorgdheid beetje weg te nemen😘

9 maanden geleden

Reactie op MasKev17

Hij heeft gepoept🥳 🤭😂 Bedankt voor de reacties om mijn bezorgdheid bee ...
Yeey💩💩