26 Reacties

5 jaar geleden

Warme pyama aan?

5 jaar geleden

Reactie op Anoniem Nr Zoveel

Warme pyama aan?
Hebben we ook geprobeerd. Maar alsnog word ze wakker dat ze het koud heeft.. Het is ene kouwkleun

5 jaar geleden

Er bestaan slaaptunnels. Dat is een soort hoes om het matras waardoor ze ook wat meer geborgen liggen. Volgens mij zijn die er ook wel voor zulke kleintjes. Je zou even kunnen googelen. :)

5 jaar geleden

Heeft ze peuterbed of normaal bed? Hier was de oplossing normaal dekbed op een peuterbed. Dan kun je beter instoppen. Tenminste voor deze week werkt het 😅 mijn zoontje is al wel 2. Daarvoor nog in slaapzak gelegen

5 jaar geleden

Hoe warm is het op de kamer? Wij hebben een elektrisch kacheltje op de babykamer staan, die stond in de winter op 16 graden (nu niet meer nodig). Maar die heb ik wel eens naar 19/20 graden gezet als m'n dochter in slaap was gevallen zonder slaapzak. Of die keer dat ze al haar dikke slaapzakken ondergespuugd had en in een dunne moest slapen.

5 jaar geleden

Reactie op Dame

Hoe warm is het op de kamer? Wij hebben een elektrisch kacheltje op de baby ...
Rond de 21 graden. Rooster van het raam en raam zijn dicht. Maar ze gaat nog wel eens uit bed dus lijkt voor ons niet veilig

5 jaar geleden

Heeft ze peuterbed of normaal bed? Hier was de oplossing normaal dekbed op ...
In een 1 persoonsbed. Maar misschien is het een idee een breder deken inderdaad.

5 jaar geleden

Hoezo wil ze haar slaapzak niet meer aan? Waaraan merk je dat?

5 jaar geleden

Hoezo wil ze haar slaapzak niet meer aan? Waaraan merk je dat?
Krijsen moord en brand en als die aan is doet ze hem zelf uit 😅

5 jaar geleden

Reactie op Mariekevanwijk

Ooh 🤣 dat lijkt me lastig dan ja. Geen tips dan. Ik lees wel even mee voor als het bij ons zover is. 😅

5 jaar geleden

In een 1 persoonsbed. Maar misschien is het een idee een breder deken inder ...
Misschien dat een kwartslag draaien al voldoende is? Dat je dr bed dan weer kort op maakt net als bij een baby'tje. Om nou gelijk een groter dekbed te kopen is zonde. Als goed is wordt het gauw mooi weer (hoop ik) en dan maar weer oefenen met het dekbed gewoon.

5 jaar geleden

Misschien dat een kwartslag draaien al voldoende is? Dat je dr bed dan weer ...
Slim idee! Hem nog wel een 2 persoon deken liggen maar we gaan het vannacht gelijk uitproberen! Hoop dat ze dan lekker warm blijft

5 jaar geleden

Ik had als kleine meid altijd een 2 persoons dekbed op mijn bed, zodat mijn moeder ons goed kon instoppen. Het enige nadeel er van is dat ik nooit een mooie dekbedovertrek van bijv. een hond kon.

5 jaar geleden

Slaapzak achterste voren aandoen is ook een optie

5 jaar geleden

Kids Zip Sheets? Misschien wel eerst maar aan 1 kant vast omdat ze nog geen 2 is.

5 jaar geleden

Je kan hem binnenstebuiten aan doen en haar er dan maar even mee laten dealen. Binnenstebuiten krijgen ze hem niet uit.

5 jaar geleden

Onze dochter precies hetzelfde. Ze is wel al 2,5. Maar we trekken haar dus gewoon toch de slaapzak aan.

5 jaar geleden

Hier ook. Hij wordt of zonder dekens koud wakker. Of hij ligt helemaal eronder, met hoofd en al. Beide niet prettig. Meneer krijgt dus gewoon zijn slaapzak aan. Ik heb een laken in bed leggen waar hij als het ware een beetje mee kan oefenen. Maar tot nu toe zonder succes. Tot die tijd (of tot het zomer is) blijft hij dus mooi in zijn slaapzak.

5 jaar geleden

Hier ook. Hij wordt of zonder dekens koud wakker. Of hij ligt helemaal eron ...
Lastig he.. Hier wil ze dus geen slaapzak aan.. Ik ga vannacht proberen een groter deken. Ben benieuwd

5 jaar geleden

Lastig he.. Hier wil ze dus geen slaapzak aan.. Ik ga vannacht proberen een ...
Hij wil hem ook eigelijk niet aan. Maar omdat ik hem dus een paar x er helemaal onder gevonden heb, heeft hij echt geen keus meer. Slaapzak aan, en oefenen met t laken. Eerder geen slaapzak uit. Hopelijk wordt het gauw wat warmer. Dan is het niet zo erg om weer zonder te proberen.