69 Reacties

2 jaar geleden

Camping de molenhof

2 jaar geleden

Wij zijn bij de leistert geweest dit jaar, dikke aanrader. Zowel buiten zwembad, plas als binnen zwembad. Glijbanen, peuterbad. Leuke entertainment, veel speeltuinen en activiteiten en een binnen speeltuin. Perfect voor die leeftijd (en ook nog voor iets ouder)

2 jaar geleden

De paal in bergeijk

2 jaar geleden

Landal Hoog Vaals

2 jaar geleden

Roompot Katjeskelder heeft huisjes die, met nog een 10tal huisjes omheind zijn en binnen de omheining staan daar allerlei speeltoestellen / zandbak etc. Voor kindjes ideaal want je hebt overzicht, ze kunnen fijn met andere kindjes spelen en ze zijn veilig doordat ze niet buiten de omheining kunnen. Op het park zelf zijn ook diverse speeltoestellen / speeltuintjes en ze hebben een binnen en- buitenspeelbad. Indoor stelt het wel niet zo heel veel voor maar misschien dat je kindje Koos leuk vind. Daar word veel rondom georganiseerd...

2 jaar geleden

Reactie op Emmetje83

Wij zijn bij de leistert geweest dit jaar, dikke aanrader. Zowel buiten zwe ...
Hier sluit ik me helemaal bij aan! Dit jaar ook bij de leistert in Roggel geweest en echt een mooi park. Verschillende binnen- en buitenspeeltuinen waardoor je kent variëren in “uitstapjes”. En de huisjes met omheinende tuin vond ik ook erg fijn. Verder ben ik dit jaar bij Roompot Kamperland en centerparcs Zandvoort geweest, maar voor mij stak de leistert er wel uit qua faciliteiten voor kids.

2 jaar geleden

Reactie op Emmetje83

Wij zijn bij de leistert geweest dit jaar, dikke aanrader. Zowel buiten zwe ...
Eens! Wij zijn er vorig jaar geweest, kleine was toen 1 jaar en 10 maanden. Huisjes waar je kan verblijven zijn ideaal met traphekje, kinderstoel, bolderkar👍🏻 & de huisjes grenzen met meerdere huisjes aan een speeltuin en ieder huisje die eraan grenst heeft zn eigen hek om daar te komen. Als je niet in 1 van die huisjes zit dan kan je niet bij dat speeltuintje komen. Collega is er een paar weken terug geweest en vond het ook helemaal super!

2 jaar geleden

De Zandstuve is een aanrader ook!

2 jaar geleden

Landal reeuwijkseplassen, (geen buitenbad) Camping ter Spegelt (geen buitenbad) Camping de leistert in Roggel! Super camping. Camping de Bongerd in Tuitjehorn, nr1 in kindercamping!! Zoveel te doen! Niet normaal

2 jaar geleden

Landal Esonstad; mogelijkheid tot het boeken van een huisje aan een speeltuin, grote binnenspeeltuin en recentelijk vernieuwd binnenzwembad en heel veel recreatiemogelijkheden in de omgeving. Veel strandjes, plassen etc..

2 jaar geleden

Hof van Saksen is ook echt een aanrader! Speeltuintjes buiten, mega groot en leuk zwembad en een heel indoor speelparadijs :)

2 jaar geleden

Safari resort of lake resort (Beekse bergen)

2 jaar geleden

Beerze bulten is geweldig. Onze oudste is nu 2 en een half en wij gaan hier al heen sinds ze eeen half jaar is.

2 jaar geleden

Camping de kleine wolf, echt heel leuk!

2 jaar geleden

Reactie op 01v93

Hof van Saksen is ook echt een aanrader! Speeltuintjes buiten, mega groot e ...
Ja, deze wilde ik ook zeggen!

2 jaar geleden

Reactie op YMNL-

Camping de kleine wolf, echt heel leuk!
Deze! Komen er net vandaan met mijn kinderen van 1 en 3. Ze hebben in september speciaal nog entertainment voor de kleinste. Binnen en buitenzwembad, zwemvijver, diertjes, Indoor speeltuin en bij elk veldje een speeltuin. Wij waren met de tent, maar er zijn ook genoeg andere soort accommodaties.

2 jaar geleden

Land Land van Bartje 😃

2 jaar geleden

Wij waren wel fan van de Capfun camping in Nunspeet! En op het safari resort van Beekse Bergen heb je kinder chalets, met een gezamenlijke omheinde speeltuin in je achtertuin en meer dan genoeg te doen!

2 jaar geleden

Hof van saksen De leistert