100 Reacties
5 jaar geleden
Volhouden en hem zeker niet z’n zin geven! Dan maar een hele boze gepikeerde peuter, daar moet je doorheen. Kwestie van volhouden... Als je hem zijn zin geeft heeft hij dat zo in de gaten en ga je het in toekomst met niks meer winnen.
5 jaar geleden
Ik heb leerlingen die het hele jaar door in korte broek lopen. Wel met een lekkere trui erop. Die hebben van peuter af aan al een korte broek aan gewild. Hebben het nooit koud, want 'Ik heb een lekkere warme trui aan' en vinden de buitenlucht op hun benen heerlijk. Zijn het minst ziek van de hele school overigens.
Je kan ook een middenweg zoeken toch? Wel een korte broek, maar met een trui en als je denkt dat hij het koud heeft, dan geen keuze meer en gewoon een lange broek.
5 jaar geleden
Sorry ik snap dat het vervelend is als hij de hele ochtend huilt om een lange broek. Maar wie is hier nou de baas ? Jij of je peuter? Het is echt vervelend ik snap je volkomen hoor! Dit is niet aanvallend bedoeld of iets hoor. Maar je moet echt volhouden na een week geeft hij de strijd echt wel op
5 jaar geleden
Korte broeken en 't shirts opbergen zodat hij ze ook niet meer in de kast ziet liggen? 'De zomerkleertjes zijn nu weg en komen pas weer als het warm weer wordt'. Laten zien dat iedereen om hem heen een lange broek draagt. Ik zou inderdaad ook echt niet toegeven als hij huilt. Het is voor zijn eigen bestwil, want het wordt nu echt te koud voor korte broeken/'t-shirts. En het wordt alleen maar lastiger om hem een volgende keer wel een lange broek aan te laten doen als je er iedere keer aan toegeeft wanneer hij huilt.
5 jaar geleden
Alle korte broeken en zomerschoenen en zomershirts in een kist voor volgende zomer en samen de winterkleding tevoorschijn halen en kast inruimen. Dan heeft hij ook gezien dat het er niet meer is. Verder denk ik dat hij niet verhouden wordt van een korte broek (want dat wordt je van virus of bacterie), maar koud hebben is niet goed.
5 jaar geleden
Alle korte broeken en zomerschoenen en zomershirts in een kist voor volgend ...
Dit is wel een goed idee, hij is nu met een vriendje aan het spelen, zal vanmiddag even kijken
5 jaar geleden
Reactie op DSLR
Peuter wil? Ik wil ook weleens wat. Daaaag! Je gaat hier toch niet serieus ...
Het was vooral dat ik hem een korte broek toch maar aandeed omdat zijn vriendje over 10 minuten kwam
5 jaar geleden
Reactie op Prikplant
Er zijn geen korte broeken.. die dus ook echt weghalen. Draag je vandaag de ...
Ja! Een korte broek met een lekkere dikke trui! Hij voelt zich volgens mij vrijer in een korte broek
5 jaar geleden
Reactie op Sammie101
Korte broeken en 't shirts opbergen zodat hij ze ook niet meer in de kast z ...
Ik gaf het vooral toe omdat zijn vriendje over 10 minuten kwam, ik ga vanmiddag zomerkleren opbergen.
5 jaar geleden
Sorry ik snap dat het vervelend is als hij de hele ochtend huilt om een lan ...
Ik zal volhouden! En verstop zijn zomerkleren😊 en ik had liever niet dat hij de hele ochtend huilde, want zijn vriendje kwam om 10 minuten
5 jaar geleden
Reactie op Alleenmaarliefde
Peuter wil?
Peuter heeft niet zoveel te willen... 😘
Nee, het was vooral dat hij uiteindelijk een korte broek aan mocht omdat zijn vriendje bijna kwam
5 jaar geleden
Reactie op JOvD
Ik heb leerlingen die het hele jaar door in korte broek lopen. Wel met een ...
Ik zag al meer moeders die zeiden van korte broek met trui, ga ik zeker proberen
5 jaar geleden
Volhouden en hem zeker niet z’n zin geven! Dan maar een hele boze gepikeerd ...
Het was vooral dat hij uiteindelijk een korte broek aan mocht omdat zijn vriendje bijna kwam