15 Reacties

3 jaar geleden

Telefoon: 020 - 499 01 75 E-mail: info@pinkorblue.nl Web: pinkorblue.nl heb er ook ooit iets besteld, dit staat onderaan mijn mail. en dat het een onderdeel is van een duits bedrijf.babymarkt.de GmbH Wulfshofstr. 22 44149 Dortmund Duitsland

3 jaar geleden

Is dit de webshop die je bedoeld? Als er iets beschadigd geleverd wordt zou ik zowieso altijd contact opnemen... Succes!

3 jaar geleden

Denk dat je 'gecovered' bent van zodra je de winkel op de hoogte stelt van het gebrek (met foto eventueel), en dat je dus je buggy wel kan gebruiken vandaag. Als je'm nodig hebt, is dat zo. Je hebt niet zomaar een andere oplossing voor de hand, zoals een tweede buggy toch? Ik zou gewoon je mandje proberen niet te gebruiken, zodat het niet verder stuk gaat dan je nu hebt laten weten. Wellicht zullen ze je ook enkel een nieuw onderstel opsturen (waar het mandje in vast zit), dus je wielen en zitje zelf blijven toch van jou denk ik.

3 jaar geleden

Ik heb er ook wel eens besteld en eigenlijk ging dat altijd wel goed. Als jij een mail stuurt zien ze natuurlijk wanneer de schade is ontstaan. Zou me daar geen zorgen over maken! Ik zou hem gewoon gebruiken. Maak nog even een paar goede fotos desnoods.

3 jaar geleden

Wij hadden een poppenwagen kado gekregen van deze webshop. Hij ging heel snel kapot (er ging een pin los bij een wieltje, nog levensgevaarlijk ook!). Ik heb toen zelf contact gezocht, maar dit ging heeeeeel moeizaam. Het duurde echt 2 weken voordat ik reactie kreeg, en dan nog kreeg ik maar een half antwoord. Ik zou er zelf echt nooit iets bestellen….

3 jaar geleden

Reactie op Moe-der

Wij hadden een poppenwagen kado gekregen van deze webshop. Hij ging heel sn ...
Ja zulke revieuws lees ik dus ook.... mn wagen erg blij mee en is gewoon van een veilig merk gelukkig. Alleen t mandje is kapot en voor t geld wat k betaald heb zou mn mandje wel heel mogen zijn.. heb jij contact via de mail gehad of via de telefoon? Ik kan nergens een nummer vinden nsmelijk

3 jaar geleden

Reactie op KV1987

Denk dat je 'gecovered' bent van zodra je de winkel op de hoogte stelt van ...
Ik hoef ook geen hele nieuwe wagen het mandje kan er af gehaald worden. Het zou dus echt slleen om het mandje gaan. Ik hoop dat ik snel een reactie krijg van hun. Bedsnkt voor je antwoord!

3 jaar geleden

Reactie op Jewanna

Is dit de webshop die je bedoeld? Als er iets beschadigd geleverd wordt zou ...
Superrr bedankt! Ik kon t nummer echt nergens vindrn

3 jaar geleden

Reactie op DeKapiteinDeelTwee

Telefoon: 020 - 499 01 75 E-mail: info@pinkorblue.nl Web: pinkorblue.nl he ...
Super bedankt !

3 jaar geleden

Ik heb er onze kinderstoel weg omdat ze de goedkoopste waren. Was het blad kapot kwam ik natuurlijk pas na half jaar achter gebeld en was geen probleem binnen 2 dagen had ik een nieuwe en de oude moest ik zelf maar weten wat ik ermee deed hun gooide het weg. Bleek dat de leverancier die het opstuurde maar half blad had opgestuurd weer gebeld en weer top geholpen kreeg nu een nieuwe via pink or bleu ipv leverancier en die was helemaal goed

3 jaar geleden

Reactie op Chayenne12

Ja zulke revieuws lees ik dus ook.... mn wagen erg blij mee en is gewoon va ...
Ik heb het telefoonnummer een paar keer geprobeerd maar er werd nooit opgenomen. Volgens mij kreeg ik zelfs een bandje dat de klantenservice op dit moment telefonisch niet beschikbaar was. Heb toen contact opgenomen per mail. Dit duurde dus heel lang. Toen ook een berichtje gestuurd via DM op Instagram (geen reactie). Uiteindelijk kreeg ik dus reactie op m’n mail, maar met een half antwoord, dus ik heb toen gereageerd en opnieuw heel lang moeten wachten

3 jaar geleden

Ik heb 2 bestellingen gedaan en gehouden en 1 geretourneerd en terugbetaald gekregen. M’n ouders hadden toen een campingbedje besteld wat niet naar wens was en werden telefonisch goed geholpen. Misschien werkt het anders om ze via facebook een privé bericht te sturen als bellen niet werkt?

3 jaar geleden

Bjyhjv

3 jaar geleden

UPDATE :Ik heb een nieuw mandje gekregen!