6 Reacties

3 jaar geleden

Kan je kindje goed klimmen? (De wc op?) En kijk of hij niet bang wordt van plonzen etc. Voordeel van potje is dat hij kan zien wat er gebeurd is. Er bestaan ook van die 3-in-1potjes die simpel doorgroeien tot wcbril verkleiner en opstapje

3 jaar geleden

Reactie op Hannelore13

Kan je kindje goed klimmen? (De wc op?) En kijk of hij niet bang wordt van ...
Klimmen? Hij doet niet liever 🙈 op de opvang heb ik al vaker gehoord dat hij vaak graag IN de potjes zit dus dat is hier ook een ding voor moest het hier zover zijn 🥲 ga die 3 in 1 eens bekijken! Dankjewel alvast haha maar we gaan er zeker nog niet aan beginnen, pas als hij er klaar voor is (ideaal zou zijn in de zomer tijdens ons verlof maar als hij er dan nog niet klaar voor is is het ook prima)

3 jaar geleden

Ohja, en hoe zit dat dan als ik voor de wc verkleiner kies & op de opvang gebruiken ze enkel potje? Gaat dat voor verwarring zorgen bij hem?

3 jaar geleden

Reactie op zeratje

Ohja, en hoe zit dat dan als ik voor de wc verkleiner kies & op de opva ...
Er zijn op de opvang wel meer dingen anders dan thuis (andere mensen die voor hem zorgen, net ander ritme, andere tafel, andere plek waar dingen liggen etc etc). Ik zou er niet bang voor zijn

VRIEND

3 jaar geleden

Potje is handig want dan kan je zien of er daadwerkelijk geplast is. Kan aan begin best kwartier ofzo duren. Op wc zie je het niet altijd :-). Zelf beneden een potje en boven op de badkamer wc bril verkleiner. Gebruiken deze allebei.