4 Reacties

7 maanden geleden

Ahhh dat is zo niet leuk. Niet aan jezelf gaan twijfelen hoor. Je doet het goed. Is het misschien zo dat hij thuis ontprikkelt? Thuis is zijn veilige plek.

7 maanden geleden

Ahhh wat sneu... In principe is het "goed" dat hij thuis zijn emoties eruit laat, dan is dat een veilige plek en durft hij zichzelf te zijn. Is het echt van sochtends vroeg tot savonds laat de hele dag huilen? Of is het smiddags na thuiskomst van de opvang, als hij een drukke dag gehad heeft? Dat laatste is bij ons ook, onze dochter is zo overprikkeld na een dag op de opvang dat ze thuis helemaal op is en alleen maar huilt. Maar op de dagen dat ze de hele dag thuis is gaat het wél goed en kan ze lekker spelen. Als ze echt hele dagen, van ochtend tot avond zou huilen, zou ik denk ik eens contact opnemen met de huisarts om te kijken of er niet iets aan de hand is

7 maanden geleden

Zou hij misschien allergisch kunnen zijn of pijn hebben? Non stop huilen klinkt niet goed... ik zou naar de arts gaan

7 maanden geleden

Misschien komen thuis alle prikkels er juist uit van alle andere dagen spelen en doen ? Ik zou niet aan mezelf twijfelen als ik jou was ookal is dat super moeilijk.