15 Reacties
4 jaar geleden
Ze hebben allergie毛n getest, maar ook lactoseintolerantie bijvoorbeeld? Krijgt ze voor het slapen gaan een fles of beker melk en overdag niet?
4 jaar geleden
Mijn zoon heeft dit ook gehad , meerdere keren dokter waar niks uitkwam. Uiteindelijk d8 de dokter aan een flinke verstopping in z'n darmen. Waardoor hij ging overgeven ,vooral ook snachts en de ontlasting die er kwam was waterdun dat was het enige wat langs de verstopping kwam. Toen forlax junior gekregen echt twee maanden moest ik dat geven zodat de verstopping langzaam zou oplossen. Het heeft gewerkt. Na ongeveer 1.5 begon hij langzaam iets betere poep te krijgen tot het na een tijdje helemaal oke was. Misschien toch eens opperen bij de dokter.
4 jaar geleden
Ze hebben allergie毛n getest, maar ook lactoseintolerantie bijvoorbeeld? Kri ...
Hi ja daar hebben ze ook op getest, daar kwam ook niks uit. Ik ben wel pepti gaan geven voor de zekerheid wat dat adviseerde de verpleegkundige vorige week op het consultatiebureau want daar was ik vorige week ook geen gegaan om haar te wegen omdat ik al zag dat ze niet aankwam. Ze krijgt nog 3 flessen maar op de dag braakt ze sws niet dus vind zo raar waarom doet ze het alleen in de nacht?
4 jaar geleden
Reactie op Kimg
Jennah heeft ook hele dunne ontlasting nooit normale. Die arts heeft vandaa ...
Jaa ik denk daarom ook dat er wel een paar keer huisarts aan vooraf ging. 3e keer was het pas oh het zou dit kunnen zijn.
Hij had het een poosje terug weer aldoor snachts overgeven 1 nacht kan, 2 nachten ook ,3e nacht dacht ik echt volgens mij is het weer zo'n verstopping. Weer aan de forlax en jou hoor na weer ongeveer 1.5 week werdt het beter.
4 jaar geleden
Reactie op Kimg
Nee voordat ze ging overgeven was alles hetzelfde qua eetpatroon, nu dan di ...
Hmm en die pepti dus pas begonnen toen dit al aan de gang was toch?
Geef je haar avondmaal en laatste fles misschien te dicht op elkaar of teveel in haar fles?
Wellicht is dat een oorzaak.
Ook lees ik dat je nog 3 flessen geeft, dat zou minder mogen tenminste uitgaande van volle flessen (het advies is maximaal 300 ml ongeveer te geven per 24 uur. Dus als ze 3 flessen van bijv. 180 drinkt is dit eigenlijk wat veel en kan dat eventueel een oorzaak zijn, dunne luiers kunnen namelijk ook goed komen door teveel melk/zuivel)
Nog een laatste tip 馃槈
Je zou ook (deels) over kunnen gaan op gewone melk, eventueel volle melk omdat ik lees dat ze niet goed was aangekomen. Is misschien wat lichter verteerbaar voor haar dan poedermelk, dat is toch vullender. Aan de ene kant denk je misschien fijn voor het aankomen, maar als het resulteert in spugen omdat het teveel voor haar is werkt het averechts. Dus je zou daar ook aan kunnen denken. Bijvoorbeeld alleen de ochtendfles pepti en in de avond gewone volle melk, niet teveel..en overdag water/thee oid. Eventueel overdag een klein bekertje volle melk bij de lunch.
Wie weet heb je er iets aan! 馃尫
4 jaar geleden
Reactie op L003
Jaa ik denk daarom ook dat er wel een paar keer huisarts aan vooraf ging. 3 ...
Dan ga ik morgen meteen weer naar de dokter en vraag ik of hij daar goed naar kan kijken/luisteren en aandringen, heel erg bedankt in iedergeval馃挄! Ik laat morgen weten hoe het is gegaan, want klinkt wel hetzelfde.
4 jaar geleden
Reactie op Beanie85
Hmm en die pepti dus pas begonnen toen dit al aan de gang was toch?
Geef j ...
Ja klopt, in de avond eet ze slecht de laatste tijd dus vandaag dat ik dan denk geef ik een fles dan krijg ze nog een beetje iets binnen, maar je kan inderdaad gelijk hebben dat het te veel is voor haar! Ik heb haar vanavond geen fles voor het slapen gaan gegeven alleen een beetje thee, dus hopen dat het vannacht beter gaat馃檹馃徏! Dank je wel voor het meedenken en je advies鉂わ笍
4 weken geleden
Reactie op Kimg
Ja klopt, in de avond eet ze slecht de laatste tijd dus vandaag dat ik dan ...
Geen idee of je nog op dit forum zit nu maar hoe is dit afgelopen? Ik loop namelijk tegen precies hetzelfde aan..
4 dagen geleden
Reactie op Novabo
Wij ook, hoe is het bij jullie? Hier echt alleen veel overgeven snachts en ...
Hier bleek het toch een buikgriep te zijn. Heel gek want overdag merkte je niks aan haar een bunkerde ze al haar eten weg. Maar een paar dagen na dit bericht werd ik zelf ontzettend ziek ervan en dat heeft een goede week geduurd馃ゲ. Moet wel zeggen dat wij na die tijd wel een kleiner flesje zijn gaan geven en dat gaat nu super goed