29 Reacties

vorig jaar

Trampoline vinden ze als pubers ook nog leuk, (als het zo lang goed blijft). Een speelhuisje is in de zomer met de warmte vooral fijn, helemaal als er een zandbak onder zit. Lekker in de schaduw maar wel buiten. Trampoline wordt erg warm/heet in de zon, (vooral zomers). Ik zou nu een speelhuisje doen en als hij een paar jaar ouder is evt een trampoline erbij. Dan kan hij ook meer kunstjes doen erop enz.

vorig jaar

Reactie op Leanbo

Trampoline vinden ze als pubers ook nog leuk, (als het zo lang goed blijft) ...
Ah ja dat is ook een goede om rekening mee te houden, de warmte. Onze tuin zit op het zuiden en het kan er behoorlijk warm worden. De trampoline zit ook niet in de schaduw op de plek waar het zou komen…

vorig jaar

Wij hebben jarenlang beiden gehad, een speelhuisje en een trampoline. Beiden waren een enorme hit maar op het speelhuisje raakten ze uitgekeken. De ruimtes zoals de zandbank en "het huisje" werden ook te krap naarmate ze groter werden. Toen was de lol er echt af. Mijn dochters zijn 9 en 7 en springen nog dagelijks op de trampoline. De eerste trampoline heeft het helaas na een aantal jaren begeven en werd slecht, we hebben nu nummer 2 in de tuin staan. Tip: ons speelhuis hebben we toen gratis via Marktplaats opgehaald. De kwaliteit was echt prima! Wij hebben hem zelfs na jaren spelen weer doorgegeven aan iemand anders. Dat had ik echt niet gedaan als hij niet meer stevig/veilig genoeg was. Succes met het maken van jullie keuze ! Beiden zijn erg leuk en zal jullie zoontje veel plezier van hebben ☀️

vorig jaar

Wij hebben jarenlang beiden gehad, een speelhuisje en een trampoline. Beide ...
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Begrijpelijk dat ze een keer letterlijk uit het speelhuisje groeien en dat een trampoline langer leuk blijft. Met een trampoline is het dan inderdaad de vraag hoe lang zoiets goed blijft. Wat voor trampoline hebben jullie? Ik zie vooral Berg en Salta voorbij komen. Marktplaats zal ik eens gaan bekijken, dank voor de tip!

vorig jaar

Zeker trampoline!! Wij hebben allebei. Ik vind de trampoline heerlijk! Zitten ze ook gewoon op te spelen. Wel duidelijke afspraak dat ze niet samen mogen springen

vorig jaar

Reactie op OhMyDeer

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Begrijpelijk dat ze een keer letterlij ...
Wij hadden de eerste trampoline gewoon van Cranebroek. Echt goede kwaliteit. Maar na een aantal jaren in weer en wind te hebben gestaan werd hij slecht. Ze adviseren hem in de winter uit elkaar te halen, logisch ook maar dat hadden we niet gedaan anders had hij waarschijnlijk veel langer meegekund.

vorig jaar

Onze zoon vond bij anderen toen hij nog geen 2 was al de trampoline super leuk. Nu hebben wij ruimte genoeg in de tuin. Dus we hebben al een zandbak, waar hij vanaf 1,5 jaar al heerlijk in speelt. Wij hebben binnen de familie een trampoline kunnen overnemen. We hebben wel gewacht tot het mooie weer om het in te graven, dus dat gaan we in de komende weken doen. Wij hoeven alleen dus niet te kiezen, want misschien dat we ook nog wel een speelhuisje gaan neerzetten als we een leuke tweedehands kunnen vinden. Wat ik inderdaad wel fijn vind van een trampoline is dat het sws lang leuk blijft, maar een speelhuisje is nu ook nog jaren lang leuk.

vorig jaar

Ja lastige keuze haha! Ik vind een trampoline ook wel heel leuk maar die komt bij ons wel vol in de zon dus dan ben ik bang dat het met een beetje mooi weer al te heet is om op te spelen 🥲

vorig jaar

Wij hebben alles in de tuin, speelhuis met glijbaan, zandbak en trampoline. Maar de trampoline is bij onze zoontjes echt wel favoriet! In de zomer wordt daar elke dag op gespeeld.

vorig jaar

Wij hebben vorige week een speelhuisje neergezet met glijbaan en schommel. Dochter is in januari 2 geworden. Ze speelt er echt dagelijks op, is er zo blij mee!

vorig jaar

Voor de trampoline gebruikers, welke maat hebben jullie? Ik neig ernaar gelijk een grote te nemen maar weet niet wat wijsheid is...

vorig jaar

Wij hebben voor een tientje op marktplaats een kleine trampoline gekocht (echt nog geen meter doorsnede) zelfs dat is echt leuk voor een peuter en past er (bijna) altijd wel bij

vorig jaar

Ja dat is wellicht ook zo. We zitten nu te kijken naar een trampoline die we willen ingraven en dan het liefst een rechthoekige met een redelijk formaat maar dat hoeft natuurlijk niet direct. Ik zelf neig meer naar een speelhuisje met glijbaan maar man meer naar een trampoline haha 🥲

vorig jaar

Hier heeft ze een speelhuisje daar is ze echt vanaf 1,5 jaar verzot op. Trampoline bij opa en oma vindt ze ook leuk. Ze is nu 3,5 jaar. Een huisje is ze heel de dag mee zoet, eten maken, tafel dekken, poppen, stoeltje er in etc. Trampoline vaak een uurtje.

vorig jaar

Wij hebben jarenlang beiden gehad, een speelhuisje en een trampoline. Beide ...
Hier precies hetzelfde.. merk dat de oudste twee nu veel minder bezig zijn in de zandbak en speelhuisje.. ze worden wat te groot. De trampoline wordt hier ook echt dagelijks gebruikt en is nummer 2 al 😃

vorig jaar

Reactie op xDommelx

Voor de trampoline gebruikers, welke maat hebben jullie? Ik neig ernaar gel ...
Die van ons is 4.30m in doorsnee, ingegraven en met een net er om heen. Ideaal. Als je de ruimte hebt zou ik zeker voor een grotere gaan.

vorig jaar

Wij hebben trampoline 244cm met net. Dit is onze tweede de eerst hebben we 7 jaar gehad. Onze 2 kids zitten erop 1 van 11 en 1 van 3. De jongste al vanaf een jaar. Verder hebben we zandbak, watertafel, step, loopfiets, fiets, duplo dat we buiten gebruiken van alles van bruder, loopautos en de jongste is met alles druk maar de trampoline en zandbak zijn het leukst

vorig jaar

Speelhuisje! Wij hebben beide, maar alle kindjes die hier komen en onze eigen kinderen spelen toch by far het meest in het huisje. Wij hebben er 1 met 2 traptredes hoog, en de jongste van 1,5 kan er ook zelfstandig op spelen. We zeiden vanmiddag nog tegen elkaar, dat we blij waren dat we zo’n lage hebben en geen hoge met zulke kleine kindjes (3,1 en 2 van 0)

vorig jaar

Ik zou zelf voor het speelhuisje met glijbaan gaan, maaaar omdat dit heel goed bij onze zoon past. Hij vindt een trampoline verschrikkelijk. Vermijd dat ook altijd bij peutergym en bij die binnenspeeltuinen. Hij is juist echt gek op glijbanen en een speelhuisje zou hij ook heel tof vinden. Trampoline blijft langer leuk, maar denk gezien zijn leeftijd een speelhuisje, glijbaan, zandbak beter past.

vorig jaar

Voor de mensen met een speelhuisje met glijbaan en eventueel zandbak. Hebben jullie nog goede tips qua merken/bedrijven? Er is zoveel keuze maar wellicht zijn er hier mensen met aanraders! ☺️