Ik ben vast niet de eerste die dit heeft bedacht, ik zoek forummers die thuis een Trofast kast hebben voor speelgoed (Ikea, zie hieronder), en die daar direct aan vast een speeltafeltje hebben die precies mooi aansluit. Er moeten in ieder geval twee stoeltjes onder passen.
De beste die ik nu kan vinden is de Småstad, maar die sluit net niet lekker aan in hoogte en breedte.
(En ja, ik ken de optie van een blad erop leggen enzo, maar wil eerst onderzoeken of er niet al zoiets bestaat.)
Wij hebben hem half in elkaar gezet. Dus geen onder, voor en tussen plankjes. Passen ook twee stoeltjes onder. Wij hebben hem nu in de hoek staan met de andere kastjes er om heen zie foto. Weet niet of je dit bedoelt.
Ja zeker. De achter onderkant/ balk zit er wel in voor de stevigheid.
Maar huh, de 'voor'balkjes van de witte Trofast worden gescheiden door de tussenbalkjes. Je zou dan enkel de dunne bovenplank hebben als blad? Op jouw foto zie ik ook nog een lange voorbalk? Op de site van de Ikea zie ik dat alleen bij de grenen variant.
Maar huh, de 'voor'balkjes van de witte Trofast worden gescheiden door de t ...
Ik heb dacht ik de dunne voor balk van de onderkant boven geplaatst. Maar weet het eerlijk gezegd niet meer. Is geen oude kast maar paar maanden geleden gekocht dus geen oud type ofzo.