14 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben wel voor elk kind een tripptrapp, tweedehands. Bevalt goed. Ik weet ook een gezin wat de Ingolf kinderstoel van Ikea heeft staan, en dat bevalt ook echt prima

5 maanden geleden

Bij onze eerste hebben de de TrippTrapp veel gebruikt, zowel de newbornset als de babyset en nu zit ze als peuter gewoon op de stoel. Onze baby zit nu in een nieuwe (tweedehands) Tripp Trapp, in de newbornset. Vind ik handig.

5 maanden geleden

Mooie stoel, vind schoonmaken minder, misschien komt het door een kleur te kiezen maar de lak laat los hier.. ik denk dat ik zelf met een tweede een plastic stoel erbij koop 馃槀

5 maanden geleden

Onze oudste is bijna 3,5 en gebruikt haar tripp trapp nog. Voor de baby hebben we een nieuwe gekocht. Onze dochter is nog te klein om in een gewone stoel te eten en ze knoeit altijd aardig. Dus de tripp trapp is nog ideaal. Als we aan de buitentafel eten heeft ze een stoelverhoger (soort extra kussentje) op haar stoel.

5 maanden geleden

Hier van plan de triptrap (脳2) te laten staan totdat ze met hun voeten de grond raken. Dat is het hele idee achter de stoel. Iets onder je voeten hebben is belangrijk voor de beste houding tijdens zitten.

5 maanden geleden

Hier blijf ik ze gebruiken tot ze op een gewone stoel kunnen (dwz: tot ze met hun voeten bij de grond kunnen en gewoon op hun kont zittend kunnen eten). Ik verwacht ergens als ze 10-12 zijn. Vrienden met kinderen rond de 8 jaar hebben ze ook allemaal nog staan.

5 maanden geleden

Onze oudste van 6,5 zit er nog steeds op

5 maanden geleden

Wij blijven de stoelen gebruiken. Wij hebben de stoelen laten graveren. Zo heeft ieder kind zijn eigen stoel.

5 maanden geleden

Wij blijven ze voorlopig gebruiken. Ideale meegroeistoel, dus het idee is dat ze nog jaaaren meegaan (onze oudste is 2).

5 maanden geleden

Ik vond hem heel handig op jonge leeftijd, maar echt een lomp zwaar ding. Toen de 2e kwam hebben we voor de oudste een Ikea Agam stoel gekocht, ze was toen bijna 3.

5 maanden geleden

Mijn oudste van 5 zit nog steeds op de tripp trapp (net als zijn broertje van bijna 4) en dat zie ik de komende jaren ook nog wel zo zijn.

5 maanden geleden

Reactie op Prax

Hier van plan de triptrap (脳2) te laten staan totdat ze met hun voeten de g ...
En daarna kun je ze nog steeds gebruiken zonder die onderste plank, ik meen dat ze tot 130 kilo kunnen dragen 馃槄 Ik weet nog wel van een stage jaren geleden dat de groepsleiders op het medisch kinderdagverblijf er net zoveel op zaten als de kinderen 馃榿

5 maanden geleden

Wij hebben een tweede tripp trapp gehaald. Ze kunnen er nog jarenlang op. Mijn man zit er zelfs soms op.

5 maanden geleden

Hier wel een 2de gekocht toen mijn dochter geboren was. Maar mijn zon wil niet meer daar zitten. Dus nu een extra. Ik ga denk ik als bureaustoel gebruiken voor mijn zon.